کد خبر : 240747
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 12:22
-

درخواست اندونزی برای میزبانی جام ملتهای فوتسال آسیا بامربی ایرانی

درخواست اندونزی برای میزبانی جام ملتهای فوتسال آسیا بامربی ایرانی

فدراسیون فوتسال اندونزی درخواست خود را برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا اوایل سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز میزبان این دوره از مسابقات را که در حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال هم محسوب می‌شود، مشخص نکرده است.

بعضی از رسانه‌های اندونزی مدعی شده‌اند فدراسیون فوتسال این کشور فرم‌های مربوط به میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا را پر کرده و مدارک لازم را به AFC تحویل داده است.

شانزدهمین دوره این مسابقات در سال ۲۰۲۲ به میزبانی کویت برگزار شد و تیم‌های ژاپن و ایران به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند. در این رقابتها، تیم اندونزی با محمد هاشم زاده سرمربی ایرانی خود یک حضور تاریخی را رقم زد و برای نخستین بار از مرحله گروهی صعود کرد.

اندونزی با هاشم زاده صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را هدف اصلی خود قرار داده است و قصد دارد با گرفتن میزبانی مسابقات جام ملت‌ها، کار خود را برای رسیدن به جمع پنج تیم برتر قاره و گرفتن سهمیه جام جهانی ساده‌تر کند.

البته یک تهدید بزرگ را هم از سوی فیفا احساس می‌کند. فدراسیون فوتبال این کشور اخیراً به دلیل حضور تیم رژیم صهیونیستی در مسابقات جام جهانی فوتبال جوانان، از میزبانی این مسابقات کناره گیری کرد و به همین دلیل احتمال تعلیق اندونزی هم وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.