کد خبر : 240813
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 20:34
-

اختصاصی‌ Fut5al ؛

هتل المپیک، تیم‌ملی بزرگسالان را بیرون کرد!/ تعطیلی اجباری اردوی تیم‌ملی جوانان در آستانه تورنمنت چهارجانبه

هتل المپیک، تیم‌ملی بزرگسالان را بیرون کرد!/ تعطیلی اجباری اردوی تیم‌ملی جوانان در آستانه تورنمنت چهارجانبه

هتل المپیک بدلیل عدم انجام مطالبات مالی، تیم‌ملی بزرگسالان فوتسال را بیرون کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که اردوی تیم‌ملی بزرگسالان با تغییر برنامه وحید شمسایی به جای ۲۱فروردین، کار خود را از ۱۷فروردین ماه شروع کرده است، مشکلاتی در تامین امکانات این اردو بروز کرده بود که عصر امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه به اوج خود رسید. 

 

مدیران هتل المپیک که بدلیل عدم نامه‌نگاری کمیته فوتسال و بی‌اطلاعی از تغییر زمان اردوی تیم‌ملی بزرگسالان با اصرار و پادرمیانی تا امروز عصر تیم‌ملی را پذیرش کرده بودند، نهایتا امروز با محقق نشدن هزینه‌های اقامتی اردو، درب اتاق‌های بازیکنان را غیرفعال کرده تا نفرات تیم‌ملی پس از بازگشت از تمرین عصر با درب‌های بسته اتاق‌هایشان روبرو شوند. 

 

پیگیری خبرنگار Fut5al حکایت از آن دارد که تلاش‌ها برای متقاعد کردن مدیران هتل المپیک راه به جایی نبرده تا از سوی کمیته فوتسال تصمیم جدیدی گرفته شود و اردوی تیم‌ملی فوتسال جوانان در فاصله ۲روز مانده به انتها و در آستانه تورنمنت چهارجانبه خود به طور اضطراری کنسل شده و بازیکنان صانعی اردو را برای آزاد شدن اتاق‌های مهمانسرای کمپ فوتسال ترک کنند. 

 

در همین راستا امروز عصر همچنین اردوی تیم‌ملی جوانان بانوان فوتسال که تنها یک شب از آن در هتل آکادمی باقیمانده بود به مهمانسرای فوتسال انتقال یافت تا بازیکنان تیم‌ملی بزرگسالان با برداشتن چمدان‌های خود از هتل المپیک روانه اتاق‌های آزاد شده تیم‌ملی بانوان در هتل آکادمی شوند؛ اتفاقی که با دلخوری شدید سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال جوانان آقایان و بانوان همراه شده است. 

 

گفتنی است تغییر برنامه اردوی تیم‌ملی فوتسال بزرگسالان و عدم نامه‌نگاری‌ها در این رابطه همچنین باعث بی‌نظمی‌هایی در تهیه البسه بازیکنان و کادرفنی شده بود به گونه‌ای که اعضا کادرفنی تیم‌ملی فوتسال بزرگسالان، تازه از امروز عصر توانستند لباس‌های متحدالشکل بر تن کنند‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.