کد خبر : 240821
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 0:04
-

شمسایی: مشکلات مالی فدراسیون ارتباطی با تیم ملی فوتسال ندارد/ برخی از مشکلات تیم ملی خوشحال هستند

شمسایی: مشکلات مالی فدراسیون ارتباطی با تیم ملی فوتسال ندارد/ برخی از مشکلات تیم ملی خوشحال هستند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ظاهراً فدراسیون فوتبال با هتل آکادمی مشکلات مالی دارد که این موضوع ربطی به تیم ملی فوتسال ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی ، در مورد ترک تیم ملی فوتسال از هتل آکادمی، محل اسکان تیم ملی اظهار داشت: من به جزئیات قرارداد مسئولان هتل آکادمی و فدراسیون فوتبال کاری ندارم، ظاهراً آنها مشکلات مالی با یکدیگر دارند که هیچ ارتباطی با تیم ملی فوتسال ندارد.

وی افزود: بعد از اینکه مسئولان هتل آکادمی از ما خواستند که محل اسکان را ترک کنیم با تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و ممبینی، دبیرکل فدراسیون در رابطه با این مشکل صحبت کردم که خدا را شکر با هماهنگی آنها این موضوع حل شد و ما در حال حاضر در محل اسکان خود هستیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: واقعاً نمی دانم یک عده به دنبال چه هستند. تیم ملی کشور متعلق به همه است و همه باید آن را حمایت کنیم. بعضی از افراد خوشحال بودند که تیم ملی مشکل لباس، محل تمرین و … را دارد. لباس و محل تمرین یک چیز عادی در هر اردویی است و خدا را شکر با حمایت هایی که از طریق ریاست فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال انجام شده ما مشکلی نداشتیم و لباس های خود را به طور کامل گرفتیم و خود را برای دو بازی تدارکاتی با ازبکستان آماده می کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.