کد خبر : 240828
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 9:43
-

وقتی خط قرمزهای وحید جابجا می‌شود؛

غیبت ادامه‌دار سفال‌منش در تمرینات تیم‌ملی فوتسال/ رفتار دوگانه شمسایی!

غیبت ادامه‌دار سفال‌منش در تمرینات تیم‌ملی فوتسال/ رفتار دوگانه شمسایی!

دستیار وحید شمسایی همچنان در تمرینات تیم ملی غایب است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تمرینات تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه با ازبکستان در شرایطی آغاز شده که شهاب سفال منش دستیار وحید شمسایی در تمرینات تیم ملی حضور ندارد.

سفال منش که از مربیان جوان و خوب فوتسال ایران است و به شدت مورد اقبال وحید شمسایی قرار دارد سال هاست که در کانادا به مربیگری فوتسال می پردازد با این حال غیبت ادامه دار او در تمرینات می تواند باعث لطمه به تیم ملی شود.سفال منش در تمرینات تیم ملی پیش از تورنمنت تایلند هم غایب بود و شمسایی در واکنش به این اتفاق، هزینه بر بودن حضور او در ایران را عامل این اتفاق عنوان کرد.

غیبت سفال منش در حالی است که شمسایی بارها از نیاز به اضافه شدن یک مربی خارجی به تیم ملی نیز صحبت کرده و عملا در این شرایط تیم ملی با نبود دو مربی به تمرین می پردازد.

در این شرایط ریز قرارداد سفال منش با فدراسیون فوتبال نیز برای ما مشخص نیست اما آیا در بند قرارداد او عنوان شده که یک مربی پروازی است که برای بازی ها به تیم ملی می آید و در تمرینات حضور ندارد؟ یا اینکه به این نکته اشاره نشده و در شرایطی که فدراسیون فوتبال با مشکل عدیده مالی هم روبروست سفال منش بدون حضور در تمرینات دستمزد یک مربی را می گیرد.

از سوی دیگر مقایسه رفتار شمسایی با سفال منش با سابقه ای که از وحید در تقابل با این قبیل اتفاقات داریم عجیب به نظر می رسد و نشان دهنده جابجا شدن خط قرمزهای سرمربی تیم ملی است. شمسایی در اولین روزهای حضور در تیم ملی،  احمد اسماعیل پور و بهروز عظیمی را به خاطر دقایقی تاخیر برای حضور در اردو از تیم ملی خط زد که در این میان اسماعیل پور ترجیح داد برای همیشه قید تیم ملی را بزند یا مصطفی نظری که بنابر آنچه از سوی شمسایی عنوان شد به دلیل بی نظمی از کادرفنی تیم ملی آن هم پای پرواز به جام ملت های آسیا خط خورد اما در شرایطی به شدت عجیب تر شمسایی تن به سازش با سفال منش داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.