کد خبر : 240937
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1402 - 13:38
-

اولین واکنش اصولی به ماجرای هتل المپیک:درون خانوادگی بود و بی دلیل بزرگ شد/قبلا برای تیم ملی فوتبال و امید هم اتفاق افتاده بود/برخی چیزها مدیریتی است و نباید دخالت کرد

اولین واکنش اصولی به ماجرای هتل المپیک:درون خانوادگی بود و بی دلیل بزرگ شد/قبلا برای تیم ملی فوتبال و امید هم اتفاق افتاده بود/برخی چیزها مدیریتی است و نباید دخالت کرد

رئیس کمیته فوتسال به حواشی اخیر اطراف تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، چند روز اخیر تیم ملی فوتسال آبستن حواشی شد به نحوی که بدهی فدراسیون فوتبال به هتل المپیک و پشت در ماندن اعضای تیم ملی فوتیال در این هتل با واکنش هایی روبرو شد و حتی تعطیلی تمرین تیم جوانان را هم در پی داشت.

در این باره احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال به پایگاه خبری فوتسال گفت: ماجرای هتل المپیک اتفاقی درون خانوادگی و کوچک بود که بی دلیل رسانه ای و بزرگ شد و به تیم ملی لطمه زد. باید دید طرح این بحث به ضرر فوتسال است یا به نفع آن. ما پیش از این ، اتفاق مشابه را برای تیم های فوتبال بزرگسالان و امید هم شاهد بودیم و در زمان آقای مهدوی کیا در تیم امید در هتل آزادی مشکلاتی بوجود آمد. گاهی این کارها را می کنند اما در همه موارد حل شده است و در ماجرای تیم ملی فوتسال هم یک بازیکن یا فردی حتی برای دقایقی پشت در نماند و این قضیه بی خودی بزرگ شد.

اصولی در مورد اینکه چرا تمرین تیم ملی جوانان تعطیل شد تاکید کرد: اردوی این تیم یک روز زودتر تعطیل شد و این یک روز در مقابل ۷۷ روز تمرینی که این تیم در یکسال اخیر داشته چیزی نیست. باید نیمه پر لیوان را ببینیم و به نیمه خالی نگاه نکنیم. ماجرای هتل اختلافی بین حوزه مالی فدراسیون با هتل المپیک بود و هیچ ارتباطی به کمیته فوتسال و تیم ملی ندارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این اختلافات به دلیل بدهی اسکان تیم ملی فوتبال روسیه در ایران رقم خورده تاکید کرد: به عنوان سخنگوی فدراسیون منکر مشکلات مالی نیستم و تاکید می کنم که باید رعایت و صرفه جویی کنیم . با این همه محدودیت ها، امکانات خوبی برای تیم ملی تدارک دیده شده و انصافا آقای تاج نگاه ویژه ای به فوتسال دارند و باید این مسائل را هم در نظر گرفت.

اصولی در مورد عدم خرید بلیت برای لژیونرها که با اعتراضاتی همراه بود تاکید کرد: ما فیفادی داریم و لژیونرها در این تاریخ به ایران می آیند.اینکه بلیت آنها یک ماه قبل خریداری می شود یا یکساعت قبل از پرواز مدیریتی است و نباید در این مسائل دخالت کرد. همانطور که ما در مسائل فنی دخالت نمی کنیم انتظار داریم در مسائل مدیریتی هم دخالت نشود. بهتر است هر کس کار خودش را بکند و از کار اصلی دور نشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.