کد خبر : 240954
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1402 - 16:18
-

واکنش شمسایی به اظهارات اصولی

واکنش شمسایی به اظهارات اصولی

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به حرف های رئیس کمیته فوتسال واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال شیطنت شده بود و من هم اگر قرار به گلایه باشد، به صورت رو در رو حرفم را میزنم.

وحید شمسایی در واکنش به صحبت‌های احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال گفت: آقای اصولی درست گفته است و هرکسی باید کار خودش را انجام بدهد؛ هم کادر فنی و هم کادر مدیریتی. با آقای اصولی هم صحبت شد که گفت بخشی از حرف‌هایش شیطنت رسانه‌ای بوده است و بعداً متن مصاحبه اش هم عوض شد.

وی افزود: من به صحبت‌های قبلی ام  بر می‌گردم که گفتم در فیفادی به لژیونرهایمان نیاز داریم که خوشبختانه طیبی و احمدعباسی امروز به اردوی تیم ملی اضافه شدند. همچنان منتظر شهاب سفال منش (دستیار شمسایی در تیم ملی که در کانادا اسکان دارد) هستیم. یک چیزهایی بین من، اصولی، سرپرست تیم ملی و خود سفال منش است که محرمانه می‌ماند. این خارج از مسائل فنی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: طبق برنامه قرار بوده سفال منش ۲۴ فروردین به ایران برسد. به هر حال ما هم مسیر مستقیم خودمان را می‌رویم و از هیچکس هراسی نداریم. اگر قرار باشد گلایه‌ای کنم، مستقیم و رودررو حرفم را می زنم و ابایی ندارم.

شمسایی در پایان گفت: مشکلاتی داریم که باید حل بشود. این مشکلات در بین خودمان می‌ماند. اگر مدیر بالا دستی من چیزی را بیرون ببرد، آن وقت من هم مسائل خانوادگی را بیرون می برم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.