کد خبر : 240990
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 0:01
-

جاوید در گفتگوی اختصاصی با Fut5al :

بدلیل مشکلات خانوادگی باید از شهر تبریز و مس خداحافظی کنم/ رسول خطیبی نقش بسزایی در قهرمانی داشت/ آمارم با مس در تاریخ ثبت شد

بدلیل مشکلات خانوادگی باید از شهر تبریز و مس خداحافظی کنم/ رسول خطیبی نقش بسزایی در قهرمانی داشت/ آمارم با مس در تاریخ ثبت شد

آقای گل لیگ‌برتر خبر از خداحافظی اجباری از جمع مسی‌ها داد.

مهدی جاوید بازیکن راس مس سونگون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: علیرغم توافق با مس سونگون، مشکلات خانوادگی من شدت گرفت تا جایی که باعث شد پیش از شروع سال جدید، خانه‌ام را در تبریز تحویل داده و نزد خانواده‌ام در تهران بروم. امیدوار به حل مشکلاتم بودم اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت نتوانم فصل آینده را در تیم بسیار خوب مس سونگون ورزقان و هواداران عزیز این تیم باشم.

او افزود: خاطرات بسیار شیرینی از مس دارم و سال گذشته نیز شرایط بسیار خوبی را با زحمات مدیریت، کادر فنی و بازیکنان ایجاد کردیم و توانستیم به رکوردی از لحاظ امتیاز و نتایج برسیم، که این آمار من و باشگاه در تاریخ ثبت شد و هیچگاه از ذهنم خارج نخواهد شد.

جاوید با اشاره به شایعات اخیر گفت: شاید به خاطر همین حرف و حدیث‌ها که جو هیجانی پیش آورده بود تا الان سکوت کرده بودم ولی باید عنوان کنم که   فعلا اولویتم را بر روی شرایط خانوادگی ام گذاشته‌ام اما چیزی که واضح است به خاطر مسایلی که عنوان کردم متاسفانه امسال نمیتوانم در خدمت تیم خوب مس سنگون باشم. 

آقای گل لیگ‌‌برتر در خصوص اینکه با باشگاه مس قرارداد دارد نیز خاطرنشان کرد: من از این باشگاه خاطرات بسیار خوبی دارم و اعتقاد دارم مدیرانی ورزشی در راس آن قرار گرفته‌اند که شاید بیش از هر زمان دیگری بازیکن را درک می‌کنند و آقای خطیبی به عنوان یک مدیر کاملا ورزشی نقش بسزایی در  قهرمانی تیم داشت ولی حقیقتا اصلا شرایط ماندن در تبریز را ندارم و به همین خاطر بالاجبار از این تیم پرافتخار جدا خواهم شد.

مهدی جاوید در خاتمه یادآور شد: از هواداران عزیز مس که همواره با جان و دل برایشان بازی کردم و مورد تشویقشان قرار گرفتم تشکر میکنم و امیدوارم روزی چنانچه دوباره قسمتم بود به مس برگردم و برای شادی آنها و سربلندی باشگاه مس سونگون تلاش کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.