کد خبر : 241006
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 22:35
-

باشگاه مس خبر داد:

مس سونگون مقتدرتر از فصل گذشته/ استارت تمرینات نارنجی‌پوشان از اواخر اردیبهشت

مس سونگون مقتدرتر از فصل گذشته/ استارت تمرینات نارنجی‌پوشان از اواخر اردیبهشت

سایت رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان با مرور فصلی که گذشت نوشت: مس توانست با قهرمانی ستاره پنجم را بر نشان این باشگاه اضافه کند و این اولین گام برای ساختن تیمی مقتدرتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وب سایت رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان خبر از شروع تمرینات تیم فوتسال این باشگاه از اواخر اردیبهشت ماه داد و نوشت: باشگاه بعد از گذشت تنها یک هفته از پایان فصل و جشن قهرمانی، علی‌رغم زمان طولانی باقی مانده تا شروع فصل جدید وارد نقل و انتقالات شد و با برنامه و لیست اعلامی سرمربی وارد بازار نقل و انتقالات شد.

 

تاکنون با بازیکنان تاثیرگذار این تیم که قراردادشان تمام شده بود تمدید قرارداد شده و بقیه بازیکنان نیز قرارداد دوساله داشتند. همچنین با چند بازیکن جوان ملی پوش نیز عقد قرارداد شده است که در هیات فوتبال نیز ثبت شده است.

 

تمامی نقل و انتقالات این باشگاه (ورودی و خروجی) با نظر سرمربی تیم فوتسال انجام شده است و طبق برنامه اعلامی کادرفنی، تمرینات این تیم از اواخر اردیبهشت ماه استارت خواهد خورد.

 

تیم فوتسال مس سونگون در فصل گذشته علی‌رغم وجود حاشیه سازی‌ها، انتشار اخبار کذب و فشارهای روانی از سوی برخی ها که با هدف سنگ‌اندازی در مسیر قهرمانی انجام می‌شد، موفق شد با مدیریت و کادر بومی و بازیکنان با تعصب مقتدرترین قهرمانی خود را بدست آورد و در فصل جدید نیز همچون فصل گذشته تحت تاثیر حاشیه پردازی ها نبوده و تیم مقتدرتری را روانه مسابقات خواهد کرد.

 

هواداران فهیم و ورزش دوست آذربایجان؛ این اطمینان را به شما می‌دهیم که با همدلی و حمایت شما مردم آذربایجان گام روشنی در ورزش استان خواهیم برداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.