کد خبر : 241029
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 11:58
-

سرمربی ازبکستان:می خواهیم برای اولین بار ایران را ببریم/ از ایران و ژاپن عبور می کنیم و قهرمان آسیا می شویم

سرمربی ازبکستان:می خواهیم برای اولین بار ایران را ببریم/ از ایران و ژاپن عبور می کنیم و قهرمان آسیا می شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می‌کنم که از ما دعوت کردند تا با این تیم بازی کنیم چرا که ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بهادر احمدوف سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: باعث افتخار ماست که با تیم ملی ایران بازی می‌کنیم. ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. ما همیشه به ایران باختیم و امیدواریم در این بازی برای اولین بار بتوانیم این تیم را شکست دهیم. وقتی با تیم‌های خوب دنیا بازی می‌کنیم تجربه خوبی برای بازیکنان ماست و این خیلی خوب است.

سرمربی تیم فوتسال ازبکستان در رابطه با حمایت فدراسیون فوتبال این کشور از تیم فوتسال اضافه کرد: ما همیشه حمایت فدراسیون را داشتیم و همیشه سعی می‌کنیم بتوانیم مقابله ایران و ژاپن حرفی برای گفتن داشته باشیم. تمام سعی خود را می‌کنیم در اولین فرصت در آسیا بتوانیم قهرمان شویم و از ایران و ژاپن عبور کنیم.

احمدوف اضافه کرد: مسلما با کمک خدا و تلاش بازیکنان سعی می‌کنیم به خوبی آماده شویم و ایران را هم در این بازی شکست دهیم. ما در هر بازی با یک سیستم جدید وارد می شویم تا مقابل حریف عملکرد خوبی داشته باشیم.

در ادامه رستم عمروف کاپیتان تیم ملی ازبکستان هم در مورد شناختش از بازیکنان ایران اظهار داشت: با حسین طیبی و دروازه بانان قدیمی ایران دوست هستم و با آنها ارتباط داریم.

وی در مورد شناختش از وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد:‌ از سال ۲۰۰۱ که فوتسال را شروع کردم او را می شناسم. خیلی مقابل او بازی کردم و در قهرمانی آسیا هم با او دیدار داشتم و این باعث افتخار است. شمسایی یکی از بازیکنان افسانه‌ای فوتسال است که می‌توانیم او را با فالکائو مقایسه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.