کد خبر : 241104
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 10:30
-

مرتضایی: اردوی بی‌نظیری در تاریخ فوتسال افغانستان برگزار کردیم

مرتضایی: اردوی بی‌نظیری در تاریخ فوتسال افغانستان برگزار کردیم

سرمربی ایرانی تیم ملی افغانستان از آماده سازی این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان به آخرین شرایط این تیم که در مشهد اردو زده اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتسال افغانستان اردویی را برگزار کردیم که شامل ۶۰ بازیکن می‌شود. ۳۰ بازیکن در رده سنی زیر ۲۰ سال با هدف آینده سازی و شرکت در مسابقات ۲۰۲۳ آسیا را دعوت کردیم و ۳۰ بازیکن هم در رده سنی بالای ۲۰ سال را گلچین کردیم و کار آنها را زیر نظر گرفتیم. از این تعداد امروز به ۴۵ بازیکن در مجموع دو رده سنی رسیده ایم.

مرتضایی در ادامه افزود: برنامه آماده‌سازی خوبی را برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود داریم و خوشبختانه با همراهی اسپانسر و رییس فدراسیون فوتبال افغانستان اردوی بی‌نظیری را برگزار کرده‌ایم و تنها هدف‌مان صعود به مرحله نهایی جام ملت‌هاست.
وی در پایان به بازی های پیش روی تیم ملی افغانستان اشاره کرد و گفت: روز ۴ اردیبهشت در تهران به مصاف تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران می‌رویم. بعد از آن از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در یک تورنمنت بین‌المللی در شیراز شرکت می‌کنیم و آنجا هم با تیم ملی کویت مسابقه می‌دهیم. سپس روز ۷ خرداد با تیم لبنان یک بازی دوستانه خواهیم داشت و بعد از آن برای مسابقات کافا که اواخر تیرماه در تاجیکستان برگزار می‌شود و تیم های قدرتمند ایران، ازبکستان و … در آن حاضر هستند آماده خواهیم شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.