کد خبر : 241358
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 11:32
-

نفر به نفر با بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ ۱۶ مرد برنده!

نفر به نفر با بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ ۱۶ مرد برنده!

شاگردان شمسایی یکشنبه مقابل ازبکستان پیروز از زمین خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، شاگردان شمسایی یکشنبه مقابل ازبکستان پیروز از زمین خارج شدند.

 تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ به مصاف ازبکستان، رقیب دیرینه آسیایی خود رفت و توانست رقیب را شکست دهد. در این بازی همه بازیکنان لیست به میدان رفتند و وحید  شمسایی منتخبین خود را محک زد. نفراتی که علی‌رغم عقب افتادن با ۲ گل در نهایت با دست پر زمین را ترک کردند:

باقر محمدی: به عنوان شماره یک تیم ملی در این بازی انتظارات از او بیشتر بود. به نظر می‌رسد کمبود تمرکز و بدشانسی در دقایق اولیه باعث شد تا او دو گل دریافت کند. محمد البته چند واکنش خوب هم داشت.

حسین طیبی: کم نقص و مانند همیشه عالی. به نقش رهبری خود به خوبی واقف بود و یکی از دلایل کامبک را هم باید او دانست که با گوشزد کردن به موقع اشتباهات باعث ادامه تمرکز شد.

محمدحسین درخشانی: او صخره تیم ملی شمسایی است. با اعتماد به نفس بسیار مناسب و خونسردی ذاتی شب گذشته توپ‌های زیادی را دفع کرد. در صحنه گل دوم ازبک‌ها او به دنبال یارگیری بود و تقصیری بر گردن او نیست. پاس گل دوم تیم را هم برای کریمی ارسال کرد.

مهدی کریمی: ستاره بازی ایران مقابل ازبکستان. کریمی را می‌توان یکی از بهترین چپ‌‌پاهای ایران دانست و در پست فلنک جایگاه ویژه‌ای در تیم ملی پیدا کرده. گل دوم او گلی بین‌المللی بود که مشابهش را بارها خودش به ثمر رسانده؛ حرکت از جناح راست خودی، تک به تک شدن با دروازه‌بان و زدن ضربه از زاویه‌ای نه چندان باز.

سالار آقاپور: از مستعدترین بازیکنان جوان تیم ملی که شب گذشته مقداری کم‌روحیه به نظر می‌رسید. تعطیلی مسابقات لیگ باعث شده تا بسیاری از بازیکنان آن چابکی همیشگی را نداشته باشند. آقاپور هم یکی از آن‌ بازیکنان بود که از او انتظار گلزنی می‌رفت اما دیگر از آن رقص پا و حرکات درجا با توپ، حرکت عرضی و شوت‌هایش خبری نبود. هرچند که پاس گل پنجم کار او بود.

جز این ۵ نفر بازیکنان ذخیره هم فرصت بازی پیدا کردند. اکرمی که در جام ملت‌ها حضور نداشت، در اردوهای اخیر و به خصوص بازی شب گذشته پرتلاش کار کرد. بازیار، عظیمی، شیخ‌احمدی، پارسا پور و دهقان‌نژاد امیدوار کننده ظاهر شدند و مهدی رستمی که برای مهار پنالتی به زمین آمد تلاش خود را برای موفقیت در تیم ملی در همان یک لحظه انجام داد. اسدشیر از جمله آینده‌دارترین بازیکنان تیم اندکی بدشانسی آورد که توپ در صحنه پنالتی به دستش برخورد کرد و حمزه کدخدا هم با اندکی تلاش در یک قدمی ترکیب اصلی تیم ملی است. سعید احمدعباسی مانند همیشه از تک فرصت‌ها استفاده می‌کند و این بازی هم تفاوتی برایش با دیگر بازی‌ها نداشت. علیرضا رفیع‌پور هم در دقایق حضورش مانند همیشه با فریاد‌ها از عقب میدان تیم‌ را هدایت می‌کرد.

گفتنی است، تیم ملی امشب دومین مصاف خود با ازبکستان را ساعت ۲۰ انجام خواهد داد.

منبع:برنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.