کد خبر : 241531
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 10:54
-

ایرالکو و بار کجی که به مقصد نمی رسد

ایرالکو و بار کجی که به مقصد نمی رسد

ایرالکو چوب حواشی و تصمیمات عجیب مدیریتی را می خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه آلومینیوم اراک چند سالی هست که با تیم فوتسال ایرالکو در لیگ دسته اول حضور دارد. این تیم هر ساله در زمره تیم هایی است که داعیه صعود به لیگ برتر را دارد اما با وجود اینکه از لحاظ فنی تیمی با پتانسیل است اما حاشیه های فراوان و تزلزل مدیریتی باعث می شود تا این تیم از راهیابی به لیگ برتر باز بماند.

در شرایطی که در فصل کنونی لیگ برتر نیز این تیم صعود مقتدری به مرحله نهایی لیگ دسته اول داشت در دو بازی ابتدایی یک امتیاز گرفت تا زمزمه هایی از تغییر کادرفنی این تیم به گوش برسد. پس از استوری اینستاگرامی مسعود کیانفر و تلقی جدایی او از این تیم، مدیریت باشگاه سراغ محمود خوراکچی رقت و با این مربی به توافق رسید اما عدم امضای تسویه حساب توسط کیانفر باعث شد تا پروسه حضور خوراکچی در این تیم متوقف شده و در اتفاقی عجیب قرارداد کیانفر نیز یکسال و نیمه تمدید شود.

اگر باشگاه تمایل به تمدید قراراد یکسال و نیمه کیانفر داشت پس مذاکره با محمود خوراکچی و حضور این مربی و دستیارانش در اراک برای چه بود و اگر تمایلی به همکاری با کیانفر نداشتند تمدید قرارداد او برای چه بود؟

به نظر می رسد بار کج حواشی و تصمیمات عجیب مدیریتی منجر شود ایرالکو بار دیگر نیز به مقصد نرسد و پشت در صعود به لیگ برتر باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.