کد خبر : 241566
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 13:32
-

اولادقباد در گفتگو با Fut5al:

با هماهنگی کادرفنی پالما در کار گروهی قرار گرفتم/ جراحان نگرانی‌ام را رفع کردند، در فینال فور بازی می‌کنم/ از برخی رفتارها متحیرم

با هماهنگی کادرفنی پالما در کار گروهی قرار گرفتم/ جراحان نگرانی‌ام را رفع کردند، در فینال فور بازی می‌کنم/ از برخی رفتارها متحیرم

لژیونر ایرانی به شایعات اخیر پیرامون حضورش در جام رمضان واکنش نشان داد.

مسلم اولادقباد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال با اشاره به حواشی اخیر حضورش در جام رمضان گفت: حقیقتا از برخی رفتارها متحیر هستم چراکه هیچ کاری را بدون هماهنگی با باشگاه پالما نکرده‌ام و اگر در کنار بازیکنان بزرگ فوتسال ایران در کار گروهی قرار گرفتم صرفا با نظر کادرفنی پالما برای آماده شدن بدنم در فاصله دو هفته‌ای تا شروع مسابقات مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا بود. 

 

او با اشاره به پروسه درمان کشاله پایش متذکر شد: بلافاصله پس از بازگشت به ایران نزد چند تن از جراحان متخصص رفتم چراکه نگران تکرار فتخ ورزشی کشاله‌ و عمل جراحی در پای راستم بودم که شکر خدا همگی آنها با معاینات دقیق نگرانی مرا مرتفع کردند. راسا پیگیر درمان خودم بودم و فیزیوتراپی بسیار خوبی در تهران انجام دادم. در ادامه نیز با نظر کادرفنی بدنم را در شرایط مسابقه در جام محلی رمضان که فشار بالایی نداشت نیز تست کردم که شکر خدا مشکلم تقریبا مرتفع شده و می‌توانم پالما را پس از مدتها همراهی کنم. 

 

اولادقباد با اشاره به اینکه مسلم اولادقباد هیچگاه حاشیه نداشته تاکید کرد: بازیکن حرفه‌ای هستم و هر گاه هم از سوی تیم‌ملی کشورم فراخوانده شدم تمام وجودم را گذاشتم و منتی هم نیست. در باشگاهی هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانیم عنوان خوبی با پالما در مرحله‌ فینال فور بدست بیاوریم. 

 

لژیونر ایرانی پالما در خاتمه افزود: امشب به اسپانیا برمی‌گردم تا با خیال راحت در تمرینات آماده‌سازی تیمم شرکت کنم و با صلاحدید کادرفنی در دور نهایی اروپا به میدان بروم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.