کد خبر : 241643
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 11:32
-

جعفری: شمسایی در تیم ملی مسیر را برای جوانان هموار می‌کند/ در آینده‌ای نزدیک بهترین اتفاقات در انتظار فوتسال است

جعفری: شمسایی در تیم ملی مسیر را برای جوانان هموار می‌کند/ در آینده‌ای نزدیک بهترین اتفاقات در انتظار فوتسال است

بازیکن فرش آرا از حضورش در تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بهمن جعفری در خصوص آغاز فعالیت خود در فوتسال، اظهار کرد: ۱۵ سال است که فوتسال را دنبال می‌کنم اما ۶ سال است که به صورت حرفه‌ای در تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کنم.
وی افزود: در تیم موعود پیرادل مشهد در لیگ برتر امیدهای کشور بازی می‌کردم که در آن دوره قهرمان لیگ امیدهای کشور شدیم. مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ در اندونزی برگزار شد که در ترکیب تیم مس سونگون بودم و موفق شدیم مقام قهرمانی را کسب کنیم. در سال ۲۰۲۱ نیز در لیگ برتر ایران نائب قهرمان شدیم.
این ملی‌پوش خراسانی فوتسال کشورمان ادامه داد: در مسابقات جام ملت‌های کویت که سال ۲۰۲۲ برگزار شد و مسابقات شش جانبه تایلند، در تیم ملی بزرگسالان بازی کردم و نائب قهرمان آن رقابت‌ها شدیم.
جعفری در خصوص ایجاد وقفه بازی‌های خود در تیم فرش‌آرا و مس سونگون گفت: با توجه به شرایط حاکم یک تیم را انتخاب می‌کنم، در ترکیب تیم فرش‌آرا مشهد در لیگ ایران در جایگاه چهارم ایستادیم.
وی با اشاره به اینکه یک سال است به تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت می‌شود، بیان کرد: بی‌شک آرزوی قلبی تمام ورزشکاران پیوستن به تیم ملی کشورشان است و مسیر سختی را برای رسیدن به این مرحله طی کردم.
این ملی‌پوش خراسانی ۲۶ ساله فوتسال کشورمان وحید شمسایی را اسطوره فوتسال ایران برشمرد و گفت: آقای شمسایی در تیم ملی فوتسال مسیر را برای جوانان هموار می‌کند که نظیر زحمات ایشان را تا کنون ندیده‌ایم، در مجموع در آینده‌ای نزدیک بهترین اتفاقات در انتظار تیم ملی فوتسال است.
جعفری با بیان اینکه خوشبختانه اهدافم تاکنون محقق شده و قطعا به لژیونر شدن فکر می‌کنم، تاکید کرد: خراسان رضوی و مشهد قطب فوتسال کشور است، تقاضای من از مسئولین این است که به فکر آینده فوتسالیست‌های جوان باشند. فوتسال خراسان رضوی با حمایت شدن آینده درخشانی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.