کد خبر : 241631
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 10:14
-

مربی ایرانی تیم فوتسال ناشنوایان عراق: امیدوارم نماینده شایسته ای در عراق باشم

مربی ایرانی تیم فوتسال ناشنوایان عراق: امیدوارم نماینده شایسته ای در عراق باشم

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق با بیان اینکه امیدوارم نماینده شایسته ای برای مربیان جوان ایرانی در عراق باشم خاطر نشان کرد:تلاش می کنم تا فعالیت های جدی به جمع ۴ تیم آسیا در سال های آینده برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی زندی پور سرمربی  ایرانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق در مورد فعالیت هایش در فوتسال گفت:  من علاوه بر سابقه مربیگری در لیگ برتر ایران سالها با تیم ملی فوتسال ناشنوایان نیز همکاری داشته ام و در سه برهه هم به عنوان مربی تیم ایران در خدمت ناشنوایان بودم. 

وی ادامه داد: در برهه اول در سال ۸۹ که اولین تیم ملی فوتسال ناشنوایان تشکیل شد به عنوان مربی در مسابقات آسیایی سنگاپور توانستیم نایب قهرمان آسیا شویم .بعد از آن  در سال ۱۳۹۸ برای جام جهانی سوئد دعوت به همکاری شدم و برای بار سوم نیز به عنوان مربی در اولین  دوره جام جهانی فوتسال زیر. ۲۱ سال ناشنوایان در کشور مالزی توانستم با تیم ایران مقام قهرمانی جهان را کسب کنم.

وی در مورد چگونگی همکاری با تیم فوتسال ناشنوایان عراق گفت: در اواخر سال گذشته با پیشنهاد عراقی ها به عنوان سرمربی مواجه شدم و بعد از مذاکرات این مسئولیت را  قبول کردم. البته می دانم که کار سخت و دشواری در پیش دارم زیرا آنها اولین بار است که در مسابقات فوتسال حاضر می شوند و  زمان کمی هم تا شروع بازی های آسیا اقیانوسیه مانده است.

وی ادامه داد: بازی های آسیا اقیانوسیه  از ۱۲ اردیبهشت به میزبانی ایران و در تهران برگزار می‌شود  که در این بازی ها ۴ تیم اول جواز حضور در جام جهانی برزیل را کسب می کنند.

مربی ایرانی تیم فوتسال ناشنوایان عراق خاطر نشان کرد: چشم اندازم در ابتدا ساختن تیمی آبرومند هست و اگر هم قسمت شد دوست دارم با تلاش به جمع ۴ تیم آسیا در سال های آینده برسیم. البته یک مربی ایرانی به نام شهریار نصر را نیز  به عنوان دستیار به تیم اضافه کردم  تا کادر فنی عراق تکمیل شود و در ادامه  امیدوارم نماینده شایسته ای برای مربیان جوان ایرانی باشم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.