کد خبر : 241891
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 10:35
-

جابری: اتفاقات دیروز را در این ۲۰ سال ندیده بودم/به بازیکن ما فحش ناموسی دادند

جابری: اتفاقات دیروز را در این ۲۰ سال ندیده بودم/به بازیکن ما فحش ناموسی دادند

لیگ دسته اول فوتسال در شرایطی به مرحله نهایی خود نزدیک شده که شاهد اتفاقات حاشیه ای و غیر ورزشی در این لیگ هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رقابت‌‌‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور به مرحله نهایی نزدیک شده است و تیم‌های ایرالکو اراک، رعد پدافند اصفهان،  شهرداری ساوه، سبحان فلز گرمسار ، بارمان خمینی شهر و نفت امیدیه به مرحله نهایی لیگ رسیدند.

روز گذشته در هفته پنجم مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باز هم شاهد حواشی و اتفاقات غیر ورزشی بودیم. در یکی از بازی‌ها تیم سبحان فلز گرمسار میزبان بارمان خمینی شهر بود که این دیدار حواشی زیادی داشت که در پایان هم این بازی ناتمام ماند.

 در این دیدار ترحمی نماینده  نماینده هیات فوتبال استان از هواداران تیم میزبان سبحان فلز گرمسار می‌خواهد تا طبق قانون فضای پشت نیمکت تیم میهمان را ترک کنند و در گوشه دیگر سالن به تشویق تیم خود بپردازند. این موضوع با بی اعتنایی هواداران تیم میزبان همراه می شود و  آنها به سمت وی حمله ور می‌‌شوند و با نماینده هیات درگیر می‌شوند. 

این اتفاق آغاز شروع جنجال در این بازی بود. بعد از این اتفاق غیر ورزشی، ماموران یگان حفاظت نیروی انتظامی به دلیل برخورد نامناسب بعضی از تماشاگرنماها وارد عمل شده، که این موضوع باعث می شود بازی دچار وقفه یک ساعته شود.

در ادامه بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم تیم سبحان فلز، هواداران این تیم برای شادمانی به زمین آمدند و  پس از درگیری با بازیکنان خمینی شهر، اقدام به ضرب و شتم  یکی از اعضای کادرفنی این تیم می‌کنند. با توجه به این اتفاقات و نبود امنیت، تیم خمینی شهر زمین مسابقه را ترک می‌کند و این موضوع در حالی اتفاق افتاد که ۴ بر ۳ از میزبان عقب بودند که در نهایت به فاصله یک دقیقه و چهل ثانیه به پایان، این بازی نیمه تمام می‌ماند.

 در همین رابطه مهرداد جابری سرمربی تیم خمینی شهر اظهار داشت: اتفاقاتی در این دیدار رخ داد که در این ۲٠ سال و در هیچکدام از شهرها که رفته بودم ندیدم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی سوار بر بازی بودیم و زمانی که مسوولین هیات از هواداران خواستند پشت نیمکت تیم ما طبل و شیپور نزنند به سمت مسئولین حمله ور شدند و درگیری شدیدی رخ داد که پس از ورود نیروی انتظامی پراکنده شدند اما پس از آکه ن یک ساعت و ۱۵ دقیقه در رختکن محبوس بودیم و حتی داور هم قصد برگزاری ادامه بازی را نداشت؛ با فشار مسئولین هیات مجبور به برگزاری شدیم. در ادامه بازی نیز با بطری به سر داور زدند اما بازهم این بازی ادامه داشت.

وی افزود: در ادامه به بازیکن ما فحش ناموسی دادند و کادر ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند و ما هم از ترس جانمان عطای امتیاز در این دیدار را به لقایش بخشیدم و از ادامه بازی انصراف دادیم. امیدوارم داوران و ناظران هر چه اتفاق افتاده را دقیق گزارش کنند و کمیته انضباطی نیز به این موضوع رسیدگی ویژه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.