کد خبر : 241990
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 9:01
-

خبر خوش برای کاپیتان ایران/ طیبی به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد

خبر خوش برای کاپیتان ایران/ طیبی به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد

با اعلام باشگاه پالما حسین طیبی بازیکن ایرانی این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۲-۲۰۲۳ فوتسال اروپا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز یکشنبه بین تیم‌های پالما اسپانیا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

پالما با کمک مسلم اولادقباد و حسین طیبی بازیکنان ایرانی خود در نخستین فصل حضورش در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و پس از آنکه به جمع چهار تیم برتر راه یافت، جمعه شب بنفیکا را در مرحله نیمه نهایی شکست داد و فینالیست شد.

پالما حالا امشب در سالن «ولُدروم» از اسپورتینگ لیسبون پذیرایی می‌کند؛ تیمی که در ۶ دوره گذشته صاحب ۲ عنوان قهرمانی و ۳ عنوان نایب قهرمانی در اروپا شده است و قدرت زیادی دارد.

نماینده اسپانیا در کنار حمایت هوادارانش می‌تواند روی حسین طیبی هم حساب کند. این بازیکن ایرانی در دقایق آخر بازی مقابل بنفیکا آسیب دید و تعویض شد تا هواداران پالما نگران غیبتش در فینال بشوند.

با این حال باشگاه پالما روز گذشته خبر داد که شرایط طیبی از حد انتظار بهتر است. سایت این باشگاه نوشت: «طیبی بازی با بنفیکا را با ناراحتی به پایان رساند اما خوشبختانه بهتر از حد انتظار است و انتظار می‌رود بتواند در فینال به میدان برود. هیچکس دوست ندارد فینال لیگ قهرمانان را از دست بدهد.»

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از تمرین روز گذشته پالما هم نشان می‌دهد طیبی در کنار سایر بازیکنان است و به نظر می‌رسد در فینال هم به میدان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.