کد خبر : 242181
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 12:39
-

صبوری:سیاست آنا صنعت بومی گرایی است/امیدواریم در پایان لیگ برتر رتبه قابل احترامی بگیریم

صبوری:سیاست آنا صنعت بومی گرایی است/امیدواریم در پایان لیگ برتر رتبه قابل احترامی بگیریم

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم اظهار داشت: با توجه به این‌که شروع لیگ برتر از ۲۰ تیر است تیم ما نیز از اوایل خردادماه آینده تمرینات خود را شروع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم اظهار داشت: با توجه به این‌که شروع لیگ برتر از ۲۰ تیر است تیم ما نیز از اوایل خردادماه آینده تمرینات خود را شروع می‌کند.

حسین صبوری افزود: تیم ما هنوز کامل نشده‌است و به چند بازیکن دیگر احتیاج داریم و با توجه به اینکه سیاست باشگاه بومی گرایی است اولویت اول ما برای جذب بازیکن از بازیکنان بومی است.

وی با اشاره به اینکه هر تیم لیگ برتری می‌تواند چهار بازیکن بزرگسال از دیگر تیم‌های لیگ برتری جذب کند گفت: برای سهمیه چهارم به دنبال جذب بازیکن بومی هستیم اگر نتوانستیم بازیکن مدنظر خود را جذب کنیم به سراغ بازیکن غیر بومی می‌رویم.

وی بیان کرد: هدف‌گذاری این است که تیم خوب و قابل احترامی داشته باشیم و از اکنون نمی‌توان رتبه را پیش بینی کرد اما امید است آنا صنعت که متشکل از بازیکنان جوان و بومی رتبه خوبی در لیگ برتر فوتسال کسب کند.

صبوری افزود: شاید به نظر برسد قهرمانی برای تیم‌هایی است که هزینه‌های زیاد می‌کنند و شانس بیشتری دارند اما ما در آنا صنعت به دنبال پشتوانه‌سازی جوانان برای آینده هستیم و امیدواریم در پایان لیگ برتر رتبه قابل احترامی بگیریم.

وی ابراز داشت: تیم ما هنوز کامل نشده‌است اما زمانی که تیم تکمیل شود یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر خواهیم بود.

وی یادآور شد: اکنون در تیم ملی جوانان پنج نفر عضو داریم که هفته گذشته در اردو بودند و با وجودی که چند بازیکن با تجربه کنارشان است یکی از تیم‌هایی خواهیم بود که با جوان گرایی دنبال شگفتی سازی در لیگ برتر است.

سرمربی تیم آناصنعت قم افزود: رسانه‌ها باید به تیم آنا صنعت کمک کنند چون تیم متعلق به شهر قم و مردم آن است و باید با حمایت گروهی سربلندی برای شهر خودمان باشد و تماشاگر، بازیکن، مربی و رسانه‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.