کد خبر : 242355
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 13:33
-

خطیبی در گفتگو با Fut5al :

برنامه‌ای جز قهرمانی نداریم/ تقی‌پور و فخیم را صدا کردم، آشتی دادیم و بستیم/ بازیکن خارجی نمی‌خریم

برنامه‌ای جز قهرمانی نداریم/ تقی‌پور و فخیم را صدا کردم، آشتی دادیم و بستیم/ بازیکن خارجی نمی‌خریم

مدیرعامل مس سونگون ورزقان گفت: تقی‌پور و فخیم هر دو از اسطوره‌های فوتسال آذربایجان هستند و برای ما عزیزند بنابراین سوتفاهمات را برطرف کردیم و قرارداد فخیم را بستیم.

رسول خطیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص برنامه این فصل مس سونگون برای لیگ‌برتر گفت: شکر خدا تمامی خواسته‌های کادرفنی را در دستور کار قرار دادیم و بازیکنان مدنظرشان را برای شروع قدرتمندانه در یک فصل خوب جذب کردیم. در حال آماده شدن هستیم و امسال هم برنامه‌ای جز فتح عنوان قهرمانی لیگ نداریم.

او در خصوص بازگشت فرهاد فخیم از گیتی‌پسند به مس سونگون نیز اذعان کرد: شاید در طول فصل قبل سوتفاهماتی اتفاق افتاده و دلخوری‌هایی نیز پیش آمده بود اما به عنوان مدیرعامل باشگاه هر دوی ایشان را صدا کردم و رفع کدورت کردم. گفتم باید رفیق و همدل باشیم چراکه هر دوی آنها اسطوره‌های فوتسال ما هستند و باید همه از هم حمایت کنیم. جلسه خوبی بود و در نهایت هم قرارداد فرهاد فخیم را بستیم.

مدیرعامل مس سونگون ورزقان در پاسخ به شایعه جذب بازیکن برزیلی از سوی این باشگاه نیز یادآور شد: چنین چیزی صحت ندارد. بازیکنان خوبی در داخل داریم و با اتکا به آنها قصد خرید بازیکن خارجی را نداریم.

رسول خطیبی که به تازگی تیم فوتبال مس را از لیگ دو به لیگ دسته اول رسانیده در پاسخ به برخی نگرانی‌ها نسبت به در سایه قرار گرفتن تیم فوتسال مس، گفت: همچنان فوتسال اولویت اول باشگاه مس سونگون ورزقان است و عملکرد ما نیز در فصل نقل و انتقالات در عمل گویای همه چیز است.

گفتگو: علیرضا خوانساری 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.