کد خبر : 242363
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 15:26
-

حسن زاده در گفتگو با Fut5al:

می‌خواهم چالش جدیدی را در مس تجربه کنم/ امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود

می‌خواهم چالش جدیدی را در مس تجربه کنم/ امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود

پرافتخارترین فوتسالیست ایرانی از حضور در مس سونگون می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی اصغر حسن زاده پرافتخارترین فوتسالیست قاره کهن برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال با تیم مس سونگون به توافق رسید.

حسن زاده در گفتگوی اختصاصی با Fut5al گفت: من سه فصل و نیم پیاپی در تیم گینی پسند بودم و روی هم رفته ۶ فصل سابقه بازی در این تیم را دارم. روزهای خوبی در این تیم داشتم و لازم است از گیتی پسندی ها و در راس آن آقای جنتی کمال تشکر را داشته باشم.

وی افزود: برای فصل جدید به دنبل چالشی جدید بودم و به همین دلیل مس سونگون را انتخاب کردم. من پیش از این به عنوان یار کمکی مس را در جام باشگاه های آسیا همراهی کردم. مدیران مس لطف داشتند و در سالهای اخیر چندین بار به من پیشنهاد دادند اما شرایط برای همکاری فراهم نبود. خدا را شکر برای فصل جدید با این باشگاه به توافق رسیدم. با توجه به اینکه پدر و مادرم آذری زبان هستند و به نوعی هم زبان آقای خطیبی مدیرعامل باشگاه هم هستیم خیلی زود به توافق رسیدیم و شرایط برای همکاری فراهم شد.

دارنده چهار عنوان برترین بازیکن سال آسیا در مورد اینکه آیا مس در فصل جدید نیز پتانسیل قهرمانی را دارد یا نه تاکید کرد: مس همیشه برای قهرمانی در لیگ برتر شرکت کرده و برای فصل جدید نیز تیم خوبی را روانه مسابقات خواهد کرد.باید منتظر باشیم تا لیگ شروع شود اما مطمئن باشید مس مثل همیشه مدعی خواهد بود.

حسن زاده در پایان گفت: امیدوارم مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار شود چرا که مس پتانسیل تکرار قهرمانی خود در این رقابت ها را دارد و با برگزاری این بازی ها می توانیم بار دیگر طعم قهرمانی در جام باشگاه های آسیا توسط یک تیم ایرانی را بچشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.