کد خبر : 242334
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 9:02
-

برگ برنده ای که خطیبی رو کرد

برگ برنده ای که خطیبی رو کرد

کمتر کسی فکر می‌کرد تیم مس سونگون در یک روز دو ستاره بزرگ فوتسال کشور را جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،جدایی مهدی جاوید از تیم مس سونگون شوک بزرگی برای این تیم بود که قرار است نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

مهدی جاوید سال گذشته با زدن ۳۷ گل آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور شده و بلافاصله با تیم مس سونگون قراردادش را تمدید کرد؛ اما به فاصله کوتاهی با وجود قرارداد با تیم مس به دلیل مشکلات شخصی که باید در تهران حضور داشته باشد، خواستار جدایی از این تیم شد. جدایی سنگ سفیدی دومین خبر عجیب برای پرافتخارترین تیم فوتسال کشور بود.

اما روز پنجشنبه رسول خطیبی مدیر عامل باشگاه مس سونگون ۲ کارت برنده خود را رو کرد.

علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره فوتسال آسیا اولین خرید تیم مس در سال جدید بود تا بمب خبری نارنجی‌پوشان جدایی جاوید و سنگ سفیدی را در سایه قرار دهد.

انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا برای ۴ بار، چندین قهرمانی با تیم ملی فوتسال کشور در آسیا، مقام سومی جام جهانی فوتسال، قهرمانی باشگاه.های فوتسال آسیا، آقای گلی جام ملت های آسیا، آقای گلی لیگ برتر، قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها و …. تنها بخشی از افتخارات بی‌شمار این بازیکن خوش تکنیک است.

اما بازگشت فرهاد فخیم دومین خبر مهم فوتسال کشور بود. فخیم با ۴ قهرمانی تیم مس سونگون و یک قهرمانی تیم دبیری، پرافتخارترین بازیکن فوتسال آذربایجان به شمار می‌رود. کارنامه وی هم مملو از افتخارات زیادی بوده که می توان به قهرمانی با تیم ملی در آسیا و آقای گلی لیگ برتر اشاره کرد.

وی نیم فصل سال گذشته از تیم مس سونگون جدا شد، اما با بازگشت وی به تیم مس سونگون قدرت تهاجمی تیم مس سونگون افزایش یافته و این تیم همچنان مدعی اول قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور و همچنین جام باشگاه های آسیا خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.