کد خبر : 242378
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 11:39
-

سرباز تیم ملی مثل حسن زاده!

سرباز تیم ملی مثل حسن زاده!

حسن زاده مثل یک کاپیتان نمی خواهد تیم ملی حاشیه ای داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی اصغر حسن زاده در سال های حضورش در فوتسال یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان بوده و شاید در سایه همین اتفاق بوده که توانسته چهار بار عنوان بهترین بازیکن آسیا را کسب کند.

حسن زاده که در یکی دو سال اخیر به دلیل سیاست های وحید شمسایی به تیم ملی دعوت نشده هیچگاه در این خصوص موضع گیری نکرده و مصاحبه اخیر او در مورد تیم ملی تیز نشان از این دارد که با وجود دور ماندن از تیم ملی، به چیزی جز موفقیت این تیم فکر نمی کند و البته خود را سرباز همیشگی تیم ملی می داند.

حسن زاده در گفتگویی در خصوص جوانگرایی در تیم‌های لیگ برتری فوتسال نیز بیان کرد: بازیکنان بسیار خوبی آمدند و نیاز به رشد دارند. مثل ما که جوان بودیم و به دنبال پیشرفت بودیم. امیدوارم بازیکنان جوان هم به دنبال پیشرفت باشند و از بازیکنان باتجربه کمک بگیرند. من هم به نوبه خودم به بازیکنان جوان کمک کردم و از این به بعد هم همینطور خواهد بود.

دارنده چهار عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا اظهار داشت: امیدوارم آینده خوبی در انتظار فوتسال ایران باشد. همانطور که در گذشته بوده است. پرچم ایران که همیشه در آسیا بالا بوده و در جام جهانی هم که مقام سوم را به دست آورده بودیم، در جام بعدی هم بتوانیم فینالیست و قهرمان جهان شویم چرا که فوتسال ما نشان داده این پتانسیل را دارد.

حسن‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا به بازگشت به تیم ملی، امید دارد یا خیر، گفت: من همیشه سرباز تیم ملی بودم و هر موقع نیاز بوده، با جان و دل برای تیم ملی بازی کردم و تمام تلاشم را کردم تا بهترین باشم و مثل یک سرباز زیر پرچم تیم ملی کشورم قرار بگیرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.