کد خبر : 242512
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 15:23
-

سرمربی فولادزرند در گفتگو با Fut5al :

هدف امسال ما حضور در جمع پنج تیم بالای جدول است/ بازیکن امید الان ۷۵۰میلیون پول می‌خواهد!/ سراغ بازیکنان آزاد کرمانی نرفتیم چون پول مدنظرشان را نداریم

هدف امسال ما حضور در جمع پنج تیم بالای جدول است/ بازیکن امید الان ۷۵۰میلیون پول می‌خواهد!/ سراغ بازیکنان آزاد کرمانی نرفتیم چون پول مدنظرشان را نداریم

سرمربی تیم فوتسال فولادزرند گفت: با سیاست‌گذاری جدید باشگاه امسال به دنبال حضور در جمه پنج تیم بالای جدول هستیم.

امین پایمرد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت: تغییرات مدیریتی جدیدی در باشگاه فولادزرند رخ داد به گونه‌ای که آقای باصره دوباره خانه خودشان بازگشتند و جانشین آقای ماهر شدند. قطع به یقین آقای ماهر زیرساخت‌های باشگاه را کامل کردند و به خوبی ریل‌گذاری کردند و باید همین جا از زحماتشان قدردانی کرد ولیکن تغییر در مجموعه‌ها همیشه بوده و لاجرم هست با این حال خوشحالم که آقای باصره که خودشان از نیروهای بومی این استان هستند و از لیگ استان تا صعود به لیگ‌برتر در کنار تیم بودند به خانه خودشان بازگشتند.

او با اشاره به قطعی شدن حضورش در ادامه سکانداری فولادزرند در لیگ برتر نیز تصریح کرد: از لیگ زیرگروه کشور با فولادزرند بودم و چندین سال سرمربی این تیم بودم؛ دو سال در لیگ ۲ و یک سال کمک در لیگ یک و سال اول لیگ‌برتر هم در کنار آقای کردی کمک مربی بودم تا اینکه بازی‌های انتهای فصل اولین سال حضور سرمربی شدم و سال گذشته نیز کاملا سکاندار تیم بودم.

سرمربی فولادزرند با اشاره به کسب رده هفتم جدول در سال گذشته افزود: حقیقتا چیزی که انتظارش را داشتم در جذب بازیکنان در نقل و انتقالات فراهم نشد ولی خوشحالم که قولی که به مدیریت باشگاه دادم که جزو ۷ تیم بالای جدول قرار بگیریم، محقق شد. به هر حال ما سال گذشته بازیکنان زیادی مثل شیرعلی، گمرکی، نصرالله‌زاده و … را از دست دادیم و شاید اگر من تجربه بیشتری داشتم می‌توانستیم جزو شش یا حتی پنج تیم بالای جدول باشیم.

پایمرد با اشاره به رویکردها و سیاستهای مدیرعامل جدید باشگاه فولاد زرند گفت: با آقای باصره جلسه داشتیم و گفتند که می‌خواهیم جزو ۵ تیم اول باشیم و هنوز در سیاست باشگاه ما جنگیدن برای قهرمانی لیگ‌برتر نیست. من هم از ایشان خواستم که استخوان‌بندی تیم حفظ شود و ۸۰ درصد را حفظ کنیم و یکسری بازیکنان جدید را جذب کنیم تا به هدفمان برسیم که اطمینان دارم که می‌رسیم.

او با اشاره به انتخاب دو تن از کادرفنی در فصل جدید متذکر شد: سعی کردم نیروهای بومی خوبی که در مربیگری داریم جذب کنیم. آقای محسنی را از تیم امید آوردیم که سال گذشته نیز از اواسط نیم فصل دوم کمک من بودند. آقای عبداللهی را دوباره برگرداندیم چون سالی که تیم از لیگ یک صعود کرد ایشان سرمربی تیم بودند و در این چند سال ما در کنار هم هم در کادرفنی تیم بودیم و از لحاظ اخلاقی و فنی ایشان را کاملا می‌شناسم و سبک و فکرمان یکی است. البته که سوتفاهماتی بود که برطرف شد.

سرمربی فولادزرند با بیان اینکه بازار نقل و انتقالات لیگ بشدت ملتهب است گفت: پیشنهادات برخی از تیم‌های بالای جدولی شرایط خاصی را برای تیم های دیگر پدید آورده است چراکه الان بازیکنان امید و جوانان مبالغی پیشنهادی خود را ۷۵۰ میلیون تعیین کرده‌اند که واقعا قابل قبول نیست. شاید باشگاهی دستش بازتر باشد ولی ما نمی توانیم چنین توقعاتی را برآورده کنیم. دوست نداریم در این فضا باشیم و به همین خاطر بیشتر بازیکنانی را در لیست داده‌ام که ملی نیستند. ما حتی سراغ بازیکنان کرمانی آزاد در لیگ نرفتیم چون می‌دانیم که باشگاه با سیاستهای جدیدش رقم مدنظر آنها را نمی‌پردازد.

او افزود: نگران نیستیم چون بازیکنان بسیار خوبی داریم که به قول آقای شمسایی این شرایط فرصتی برای نمایش توانایی‌های آنها است. به هر حال بازیکن جوانی که به تیم‌های بالایی جدول با آن همه ستاره می‌رود شاید نمی‌داند که تایم بازی کمتری دارد و فرصتی برای نمایش توانمندی خود عملا پیدا نخواهد کرد اما شرایط در فولادزرند متفاوت است و انشاالله تیم خوبی را آماده و روانه مسابقات خواهیم کرد. ما تا این لحظه حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد با سجاد بابایی سنگربان خوبمان تمام کرده‌ایم چراکه ایشان خیلی سال گذشته به ما کمک ما کرد و انصافا هم گلر قابلی است.

پایمرد در خاتمه با بیان اینکه امسال تیمش اصراری به استفاده از بازیکن بومی نخواهد داشت، گفت: دست ما باز است و اصراری به بازیکن بومی نداریم. آقای سهراب نژاد مدیرعامل مجموعه بزرگ فولادزرند از ما خواستند که حتی‌الامکان در رده‌های پایه از بازیکنان بومی استفاده شود ولی در رده بزرگسال فقط به دنبال استفاده از کادر بومی بودند که سرلوحه کار قرار داده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.