کد خبر : 242479
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 9:25
-

کامیانی:همه تیم‌ها می دانند چه زمانی باید برای مسابقات پیش رو آماده شوند/اساس کار ما این است که برنامه لیگ هیچ تغییری نداشته باشد

کامیانی:همه تیم‌ها می دانند چه زمانی باید برای مسابقات پیش رو آماده شوند/اساس کار ما این است که برنامه لیگ هیچ تغییری نداشته باشد

سازمان لیگ فوتسال قصد دارد تا طبق یک برنامه منظم، مسابقات این رشته را برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اگر چه داشتن برنامه برای برگزاری مسابقات ورزشی در هر رشته‌ای جزو موارد عادی به شمار می‌رود اما معدود رشته ورزشی در کشورمان یافت می‌شود که در آن، رویدادها سر وقت و با یک برنامه از پیش تعیین‌شده برگزار شوند.

یکی از رشته‌هایی که مسوولان آن قصد دارند، مسابقاتش را طبق یک برنامه منظم پیش ببرند، فوتسال است. سازمان لیگ فوتسال در اقدامی قابل‌تقدیر، یک برنامه کامل از زمان برگزاری مسابقات سال ۱۴۰۲ را ارائه داده و قصد دارد تا طبق همین برنامه‌ریزی، رویدادها را برگزار کند.

بر همین اساس احسان کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال کشورمان در این خصوص اظهار داشت:‌ با توجه به این که در سال‌های گذشته مساله کرونا را داشتیم، شرایط طوری بود که برنامه برگزاری بازی‌ها معلوم نبود و این موضوع باعث شده بود تا تیم‌ها سردرگم شوند.

وی افزود: حالا که شرایط تغییر کرده و ما تقویمی تنظیم کردیم که در آن برنامه دقیق بازی‌ها به طور کامل مشخص است. بر این اساس هیئت‌های فوتبال و فوتسال شهرها می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و همه تیم‌ها می دانند چه زمانی باید برای مسابقات پیش رو آماده شوند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال عنوان کرد: این تقویم با مشورت با وحید شمسایی و علی صانعی سرمربیان تیم ملی و تیم جوانان کشورمان تنظیم شده است. ما نظرهای آن‌ها را اعمال کردیم و در این تقویم تمام فیفادی‌ها لحاظ شده تا تیم‌های فوتسال کشورمان بتوانند در آن زمان‌ها اردو برگزار کنند. ما در این تقویم برنامه جام ملت‌های آسیا را نیز در نظر گرفتیم و تیم ملی در آن زمان، فرصت کافی برای آماده‌سازی خود را دارد.

کامیانی در مورد امکان تغییر این برنامه نیز اظهار داشت: برنامه بازی‌ها را در این تقویم به طور کامل مشخص کردیم اما برخی اوقات امکان دارد اتفاق خاصی رخ دهد و برنامه چند روزی جابجا شود. برخی اوقات این اتفاقات غیرقابل اجتناب است اما اساس کار ما این است که برنامه هیچ تغییری نداشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.