کد خبر : 242858
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 10:56
-

«کراپ‌ الوند» و آغاز یک ماجراجویی جدید

«کراپ‌ الوند» و آغاز یک ماجراجویی جدید

تیم فوتسال «کراپ الوند» نماینده استان قزوین در لیگ برتر، تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر سرمربی خود «رضا لک» آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کراپ الوند که ۲ فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با کسب جایگاه سومی لیگ به پایان رسانده در ابتدای مسیر با «قدرت بهادری» بازیکن با سابقه مشهدی به تفاهم رسید و در ادامه چند بازیکن جوان مثل «محمد یقین‌لو» فوتسالیست قزوینی، «سبحان شراعی» بازیکن فصل گذشته صنایع پشتیان، «سهیل جامدی» بازیکن فصل گذشته تیم مقاومت البرز و «سعید ممبینی» بازیکن فصل گذشته تیم فرش‌آرای مشهد که همگی زیر ۲۳ سال هستند را به خدمت گرفت.

مدیران کراپ همچنین با «سعید مؤمنی» و «امیر حسین الوندی» سنگربان‌های قزوینی و الوندی فصل گذشته خود یک فصل دیگر تمدید کردند و «مهران عالی‌قدر»، «سعید افشاری»، «عرفان محمدیان»، «علی اکرمی» دیگر بازیکنان فصل گذشته کراپ الوند هستند که این فصل هم با لباس این تیم به میدان می‌روند.

در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، دستیاران «رضا لک‌» در کراپ معرفی شدند و «علی همتی»، «محمد همدانی» به‌عنوان مربی و مربی دروازبانان و «احسان افرازیده» مربی الوندی به‌عنوان مربی بدنساز معرفی شدند.

تا شروع رقابت‌های لیگ برتر کمتر از ۴۵ روز باقی مانده است و کراپ برای تقویت تیم خود چند بازیکن دیگر را به خدمت خواهد گرفت و با این روند باید منتظر صعود جایگاه کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال نسبت به سال گذشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.