کد خبر : 243049
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 13:48
-

حکایت تلخ جام باشگاه های هندبال و اوضاع آشفته فوتسال!

حکایت تلخ جام باشگاه های هندبال و اوضاع آشفته فوتسال!

ایران می تواند میزبان جام باشگاه های فوتسال آسیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا این روزها در اصفهان برگزار می شود و دو تیم سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.

طی ماه های اخیر خبر لغو مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا، دلسردی اهالی این رشته به خصوص تیمهای متمول را در پی داشته است. این در حالی است که با توجه به جایگاه ویژه فوتسال ایران در آسیا و همچنین در اختیار داشتن کرسی ریاست کمیته فوتسال آسیا توسط مهدی تاج؛ کمترین انتظار توجه ویژه به این رشته است.

در هندبال شاهد دو نماینده از ایران هستیم در حالی که سالهاست این بحث مطرح است که فوتسال ایران هم می تواند دو نماینده در رقابت های جام باشگاه های آسیا داشته باشد که نه تنها توجهی به این مهم نشد بلکه برگزاری رقابتها نیز در هاله ای از ابهام است.

از سوی دیگر برگزاری هندبال جام باشگاه های آسیا در اصفهان یک بار دیگر پتانسیل این شهر برای میزبانی رویدادهای جهانی را نشان داد. اصفهان پیش از این یکبار میزبان جام باشگاه های آسیا با قهرمانی فولاد ماهان و یکبار میزبان جام باشگاه های فوتسال آسیا با قهرمانی تاسیسات دریایی بود و برای برگزاری مجدد این بازی ها نیز شرابط مناسبی را دارد. این در حالی است که باشگاه مس سونگون نیز برای میزبانی این رقابتها اعلام آمادگی کرده و با توجه به میزبانی تبریز از رقابتهای جوانان آسیا شرایط مناسبی برای برگزاری این بازی ها دارد.

در این شرایط چه خوب که باحضور مهدی تاج بر مسند ریاست کمیته فوتسال آسیا هم برگزاری مجدد این بازی ها و به میزبانی ایران قطعی شود و هم دو تیم از ایران با توجه به پتانسیل فوتسال کشورمان در مسابقات حاضر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.