کد خبر : 243132
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 9:20
-

باقری:در تهران وعده حمایت بیشتر را به سن ایچ داده اند/به دنبال تسهیل مسیر خود در رسیدن به رتبه‌های بالاتر در لیگ هستیم/حمایت شویم در ساوه می مانیم

باقری:در تهران وعده حمایت بیشتر را به سن ایچ داده اند/به دنبال تسهیل مسیر خود در رسیدن به رتبه‌های بالاتر در لیگ هستیم/حمایت شویم در ساوه می مانیم

اعلام احتمال حضور باشگاه فوتسال سن‌ایچ ساوه از تهران در لیگ برتر ۱۴۰۲ خبر شوک برانگیزی بوده که توسط سرپرست باشگاه در شبکه های اجتماعی نقل می شود و دوستداران ساوجی این رشته ورزشی را در بهت فرو برده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه سن ایچ ساوه که سال ۱۳۹۶ پس از قرار گرفتن در رتبه اول گروه ۱ لیگ دسته اول فوتسال ایران و برتری در ۲ بازی رفت و برگشت در مرحله حذفی برابر باشگاه فوتسال مبل کریمی البرز به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد و از همان موقع به عنوان یکی از نمایندگان سرزمین آفتاب در این لیگ حضور دارد.

این تیم ساوجی که هفته گذشته در چالوس اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را برای حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور برگزار کرده و هم اکنون در ایام استراحت بازیکنان با اعلام خبر انتقال محل باشگاه از ساوه به تهران بسیاری را در شوک فرو برد.

هرچند در خبر اولیه که به نقل از حمید طاهری سرپرست باشگاه سن‌ایچ دلیل انتقال این تیم از ساوه به تهران ناملایمتی‌ها و برخی از رفتارهای نامتعارف هیات فوتبال ساوه با تیم اعلام شده اما مدیرعامل باشگاه معتقد است که برخی مشکلات انباشته شده از جانب برخی از دستگاه‌ها و تصمیم‌گیران بخش ورزش استان و شهرستان موجب شده این تصمیم اتخاذ شود.

به عنوان یک باشگاه به دنبال تسهیل مسیر خود در رسیدن به رتبه های بالاتر در لیگ برتر هستیم

«داوود باقری» گفت: باشگاه و متولیان آن هیچ مشکل شخصی با هیچ کدام از تصمیم‌گیران شهرستان ساوه و یا استان مرکزی ندارند و تنها به عنوان یک باشگاه به دنبال تسهیل مسیر خود در رسیدن به رتبه‌های بالاتر در لیگ برتر هستیم.

وی اضافه کرد: مجموعه شرکت سن‌ایچ که هم اکنون در نقاط مختلف ایران و برخی کشورهای همجوار همچنون عمان و افغانستان واحد تولیدی داشته و تیم تشکیل شده فوتسال نیز به منظور ارج نهادن به علاقمندان ایرانی این رشته ورزشی صورت گرفته است.

باقری یادآور شد: استانداردسازی باشگاه‌های لیگ برتری با آیتم‌های مورد نظر سازمان لیگ در شهرستان ساوه به علت کافی نبودن حمایت و در برخی مواقع نبودن آن از این باشگاه در سطح شهرستان و استان، مدیران ما را برآن داشته تا رایزنی‌هایی با سایر نقاط انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های ناکافی منجر به افزایش هزینه‌های باشگاه در انجام تمرینات، برگزاری مسابقات و سایر موارد می‌شود یادآور شد: به طور مثال بر خلاف برخی نقاط کشور که هزینه‌ای بابت سالن از باشگاه‌های لیگ برتری اخذ نمی‌شود در این شهرستان این رویه وجود ندارد و یا سایر دستگاه‌ها و نهادهای خدمت رسان هنگام برگزاری مسابقات قیمت‌های چند برابری نسبت به سایر نقاط کشور از باشگاه مطالبه و دریافت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه اظهار کرد: سرمایه گذار این تیم به عنوان یک شرکت تولیدی دارای مسوولیت محدود بوده و در برخی مواقع با توجه افزایش تورم قادر به پوشش هزینه نیست که با این اوصاف ۲ راه شامل تعطیلی یا انتقال به محلی دیگر برای کاهش هزینه‌ها پیش روی باشگاه قرار گرفته است.

وی افزود: به همین دلیل با تداوم رایزنی‌ها هم اکنون برخی از افراد در شهر تهران وعده‌هایی را به سن ایچ ساوه در خصوص حمایت‌های بیشتر به مدیران باشگاه داده‌اند و در نظر داریم پس از اخذ رضایتمندی مدیران شهرستان نسبت به انتقال تیم اقدام کنیم.

حمایت شویم در ساوه ماندگار هستیم

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه همچنین در خصوص گلایه سرپرست تیم از هیات فوتبال ساوه یادآور شد: بیشترین گلایه ما از هیات فوتبال استان بوده چراکه تاکنون حمایت قابل توجهی از آنان به تیم نشده است.

باقری گفت: اگر شرایط حمایت از تیم در شهرستان برای موارد مختلف جمله کاهش هزینه‌های تیم و سالن اختصاصی فراهم شود بدون شک مدیران باشگاه با حضور آن ساوه موافق هستند و اگر کمک همه مشمول حال ما نشود به تنهایی قادر به ادامه مسیر نیستیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.