کد خبر : 243198
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 21:25
-

شکایت مس سونگون و جاوید از یکدیگر

شکایت مس سونگون و جاوید از یکدیگر

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، تمدید قرارداد خود با مس سونگون ورزقان را یک گروکشی دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مهدی جاوید بازیکن تیم فوتسال مس سونگون که فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد و با این تیم قرارداد داشت، به یکباره راهی تیم کراپ الوند شد و به این تیم پیوست.

باشگاه مس سونگون امروز چهارشنبه خبر داد شکایتی را از جاوید و باشگاه کراپ در فدراسیون انجام داده است و قصد دارد از طریق قانونی این شکایت را به سرانجام برساند.

بعد از انتشار این بیانیه، مهدی جاوید هم قصد دارد فردا از باشگاه مس سونگون در کمیته‌های اخلاق و تعیین وضعیت شکایت کند. دلیل ملی‌پوش سابق فوتسال برای شکایت از قهرمان فصل گذشته، پرداخت نشدن حدود ۵۰ درصد از مطالبات خود تا زمان تمدید قرارداد است.

جاوید، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: باشگاه در بحث تمدید قرارداد گروکشی کرد و تا تمدید نشدن قرارداد بازیکنان، نیمی از قراردادها را پرداخت نکرده بود. من در آن مقطع به این مبلغ نیاز داشتم و مجبور بودم قرارداد جدید را امضا کنم تا مطالباتم را بگیرم. از باشگاه مس شکایت می‌کنم تا نتوانند چنین بدعتی را در فوتسال بگذارند. در این صورت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان فعلی مس در صورتی پرداخت می‌شود که قراردادشان برای فصل آینده تمدید شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.