کد خبر : 243190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 11:32
-

کشاورز: با این که بخواهیم جوانگرایی را سمت افراد خاصی ببریم، موافق نیستم

کشاورز: با این که بخواهیم جوانگرایی را سمت افراد خاصی ببریم، موافق نیستم

سرمربی گیتی پسند به موضوع دلایل جدایی سپهر محمدی از تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی گیتی پسند به موضوع دلایل جدایی سپهر محمدی از تیمش واکنش نشان داد.

سپهر محمدی، داروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیست فصل آتی این تیم جایی ندارد. این خبری است که براساس شنیده‌ها بین اهالی فوتسال اصفهان دست به دست می‌شود، تا جایی که واکنش آن‌ها را درپی داشته است. عده‌ای معتقدند محمدی، بازیکن اصفهانی گیتی پسند مستحق رفتار بهتری از سوی کادر فنی گیتی‌پسند است و عده‌ای دیگر تصمیم محمد کشاورز را کاملاً حرفه‌ای می‌دانند. این درحالی است که این دروازه‌بان ۳۳ ساله گمان می‌کند مورد بی‌مهری مسئولان و کادر فنی گیتی‌پسند قرار گرفته و بیشتر موضوع سن این بازیکن مطرح شده است اما هنوز برای بازی زمان دارد. از سوی دیگر محمد کشاورز، سرمربی قرمزپوشان اصفهانی معتقد است این تصمیم را براساس اصول حرفه‌ای اتخاذ کرده است و دیگر به این گلر ملی‌پوش نیازی ندارد. اما با اعلام قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند، کادر مدیریتیاین تیم دخالتی در این موضوع ندارد و کادر فنی مسئول مستقیم لیست ورودی و خروجی تیم است.

محمد کشاورز در پاسخ به این سوال که جدایی سپهر محمدی از گیتی‌پسند مربوط به مسائل فنی است یا به مشکلات شخصی برمی‌گردد، اظهار کرد: با این که بخواهیم موضوع را سمت افراد خاصی ببریم، موافق نیستم، تیم ما تغییرات زیادی داشته است، از همه بازیکنان سپاسگزارم، همه آن‌ها بازیکنان بزرگی بودندو آن‌هایی هم که جایگزین شدند، جوان هستند.

وی ادامه داد: برای همه ستاره‌هایی که سال گذشته عضو گیتی‌پسند بودند، احترام قائلم، با آن‌ها بسیار رفیق هستم، اما این تصمیمی است که من گرفتم. مطمئنم همه بازیکنان حرفه‌ای هستند و این تصمیم را در راستای پیشبرد اهداف حرفه‌ای می‌دانند. اصلاً نباید اسم شخص خاصی را بیاوریم‌.

منبع:ایمنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

همگان واقف هستند که جنابعالی به لحاظ مسائل شخصی نه به لحاظ فنی نام ایشان را در لیست فصل جاری ثبت ننموده اید لذا این سیاه بازیهادیگر جایی ندارد .