کد خبر : 243246
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 10:58
-

کار سخت حسن زاده در مشهد/فرش آرا و روزهای دشوار پیش رو

کار سخت حسن زاده در مشهد/فرش آرا و روزهای دشوار پیش رو

محسن حسن زاده در فرش آرا کار دشواری پیش رو دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فرش آرای مشهد فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و در حالی که در هفته های پایانی بقای خود در لیگ برتر را قطعی کرد در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول به کار خود پایان داد.

در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر باز هم زمزمه های مختلفی در مورد این تیم به گوش رسید اما در نهایت با انتخاب حسن زاده به عنوان سرمربی مشهدی ها، این تیم به زودی برای حضور در فصل جدید رقابت ها استارت می زند.

حسن زاده که پیش از این نیز سابقه هدایت فرش آرا را داشته انتخابی هوشمندانه از سوی مدیریت این باشگاه بود با این تفاسیر او کار سختی در فصل پیش رو دارد.

مشکلات مالی در فرش آرا ادامه دارد و همین عامل هم باعث شد تا فعلا ۵ بازیکن کلیدی این تیم جدا شوند.قدرت بهادری، بهمن جعفری، امیر حسین داودی،سعید ممبینی و مرتضی فراهانی پنج بازیکنی هستند که از تیم فصل گذشته جدا شدند و چه بسا بازیکنان دیگری هم جدا شوند.

در این شرایط حسن زاده کار سختی دارد چرا که از یک سو با مسائل مالی دستش برای جذب هر بازیکنی باز نیست و از سوی دیگر با حدایی این ۵ بازیکن کلیدی مجبور است از مهره های جوان و کم نام و نشان استفاده کند.

در این شرایط پیش بینی می شود روزهای سختی در انتظار فرش آرا باشد و باید دید حسن زاده در ماراتن دشوار لیگ برتر فرش آرا را در حایگاهی مناسب قرار خواهد داد یا نه؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.