کد خبر : 243315
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 14:18
-

ستاره ای که مثل جوان ها انگیزه دارد + عکس ها

ستاره ای که مثل جوان ها انگیزه دارد + عکس ها

حسن زاده بسان یک بازیکن جوان سرشار از انگیزه در تمرینات مس حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی اصغر حسن زاده چهره شاخص فوتسال ایران که با کوله باری از افتخارات و تجربه این فصل وارد چالش جدید شده و برای اولین بار پیراهن مس سونگون را در لیگ برتر به تن کرده یکی از آماده ترین و با انگیزه ترین بازیکنان این تیم در تمرینات پیش از فصل است.

مسی ها که با رقمی قابل توجه ستاره فوتسال ایران را از چنگ گیتی پسند در آوردند این روزها نظاره گر انگیزه بالای حسن زاده در تمرینات هستند، بسان بازیکنی که در ابتدای راه قرار دارد و انگار نه انگار که چهار عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را یدک می کشد.

حسن زاده که دوست دارد طعم قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن مس سونگون نیز بچشد همپای بازیکنان جوان و با تجربه تمرین می کند تا نشان دهد که همچنان ستاره ای است در اوج فوتسال ایران و گرچه به دلایل نامشخصی از تیم ملی دور مانده اما این دلیل نمی شود که از روی بورس بیفتد و همچنان جزو شاخص ترین چهره های فوتسال ایران است.

بدون تردید اهالی فوتسال همانطور که برای شروع لیگ برتر لحظه شماری می کنند منتظرند تا یکبار دیگر شاهد نمایش چهره هایی چون حسن زاده باشند که می توانند در آنی از بازی نتیجه را به سود تیم خود برگردانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

رپرتاژ آگهی خوبی بود

ناشناس دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

ایشون اگه می تونست تو این سالها برای گیت یپسند قهرمانی رو بر می گردوند

مهدی بیرانوند دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

کنار زدن حسن زاده از تیم ملی مثل کنار زدن مسی از ارژاتنین هست،یا فالکائو از فوتسال برزیل،واقعا قابل هضم نیست این رفتارایی که بهترین بازیکن فوتسال آسیا را مثل اب خوردن کنار میزنن،بابدم به ژاپن ببازن