کد خبر : 243437
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 9:19
-

بازخوانی صحبت‌های دیروز رئیس فدراسیون فوتبال؛

اعلام حضور تماشاگر خانم در فوتسال مانوری تبلیغاتی؟ خیر، این بار «تکلیف» است

اعلام حضور تماشاگر خانم در فوتسال مانوری تبلیغاتی؟ خیر، این بار «تکلیف» است

مهدی تاج مصرانه خواستار حضور بانوان در سالن‌های فوتسال لیگ‌برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که فیفا در دستورالعمل‌های خود خواستار راهیابی بانوان تماشاگر به ورزشگاه‌های کشور است و فدراسیون فوتبال نیز مجدانه به سمت ایجاد زیرساخت‌های این مهم گام برداشته، حالا حضور بانوان در فوتسال رنگ و لعاب جدیدتر و جدی‌تری به خود گرفته است.

در شرایطی که اظهارنظرهای پیشین مدیران در خصوص راهیابی بانوان به ورزشگاه‌ها غالبا جنبه تشریفاتی داشته به نظر شرایطی مهیا شده است که در نوع گفتار روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال در جمع مدیران عامل باشگاه‌ها کاملا مشهود بود.

مهدی تاج در یک سرفصل از صحبت‌های مهم روز گذشته خود به هموارسازی حضور بانوان در لیگ ۱۴۰۲ فوتسال پرداخت و از این اقدام به عنوان یک تکلیف برای باشگاه‌ها نام برد تا حضور بانوان جنبه عملیاتی به خود بگیرد.

چنین به نظر می‌رسد که تجربه راهیابی بانوان به سالن فوتسال در بازی دوستانه ایران و ازبکستان کاملا موفق بوده و حالا فضا برای حضور بانوان علاقمند به فوتسال در سالن‌های لیگ‌برتر فراهم شده است.

تاج در این جلسه ایجاد جایگاه و گیت‌های ورودی جدا و خدمات مجزا برای بانوان را از لازمه‌های حضور آنان در ورزشگاهها دانست و بر اجرایی شدن آن بارها تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.