کد خبر : 243429
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 8:46
-

مدیر سبحان فلز:هیات مدیره تصویب کرد امتیاز لیگ برتر بخریم/ تا یکی دو روز آینده وضعیت مشخص می شود/زندی پور گزینه اول هدایت تیم است

مدیر سبحان فلز:هیات مدیره تصویب کرد امتیاز لیگ برتر بخریم/ تا یکی دو روز آینده وضعیت مشخص می شود/زندی پور گزینه اول هدایت تیم است

مدیرعامل باشگاه سبحان فلز گرمسار شرایط لیگ برتری شدن این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از خبرهایی مبنی بر تمایل باشگاه سبحان فلز گرمسار برای خرید امتیاز لیگ برتر بزرگسالان کشور برای شرکت در فصل جدید این مسابقات، گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص شرایط این تیم در فضای فوتسال کشور رخ داد.

حسام حافظی مدیر تیم سبحان فلز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فصل گذشته بعد از کسب نتایج موفق در دور اول بازی‌ها متاسفانه در مرحله دوم با توجه به قانون بازی رو در رو از صعود به لیگ برتر باز ماندیم اما با توجه به پتانسیل بالای استان سمنان و شهرستان گرمسار و نیروی انسانی و بازیکنان موجود در تیم، با جلساتی که با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد تصویب شد تا امتیاز حضور در لیگ برتر را برای فصل آینده خریداری کنیم.
وی ادامه داد: در چند روز گذشته مذاکراتی را با تیم‌های فروشنده امتیاز آغاز کردیم و امیدوار هستیم این صحبت‌ها در یکی دو روز آینده نتیجه دهد تا اقدامات بعدی را در خصوص بستن تیمی در شان نام استان سمنان آماده کنیم. این استان سرشار از استعداد است ولی متاسفانه به دلیل ضعف در بدنه مسئولین شهری و عدم کوچکترین حمایتی از سوی مسئولین ، تاکنون نتوانسته است در سطح اول فوتسال ایران نماینده داشته باشد.
وی به نقل از فرزاد پروانه مالک سبحان فلز در خصوص کادر فنی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: در خصوص کادر فنی باید بگویم که در ابتدا از تلاش‌های سیدمحمد یحیی‌زاده و کادر ایشان در فصل گذشته لیگ یک تشکر می‌کنم. ایشان در فصل گذشته زحمت بسیاری برای تیم کشیدند و قدردان زحمات شان هستیم. گزینه نخست ما برای سرمربی‌گری تیم علی زندی‌پور است. همانطور که می‌دانید ایشان مدرس فدراسیون فوتبال و از بزرگان فوتسال ایران و شهرستان گرمسار هستند که سابقه بالایی در سرمربی‌گری و مربی‌گری تیم‌ها هم در لیگ برتر و هم در تیم‌های ملی فوتسال ایران و کشورهای دیگر دارند. در همین راستا مذاکراتی را در روزهای آینده با باشگاه سن ایچ ساوه انجام میدهیم که انشالله خبرهای مثبتی را در این خصوص داشته‌ باشیم.
مدیر تیم سبحان فلز در مورد بازیکنان نیز گفت: همانطور که می‌دانید فصل گذشته بازیکنان خوبی در ترکیب سبحان فلز حضور داشتند. مطمئنا شاکله اصلی تیم را این بازیکنان تشکیل خواهند داد. بعد از تعیین تکلیف امتیاز تیم بلافاصله مذاکره برای جذب بازیکنان مستعد آغاز خواهد شد. همانطور که گفتم دنبال این هستیم تا تیمی مقتدر و قدرتمند برای حضور در لیگ برتر آماده کنیم که در شان نام بزرگ شهرستان گرمسار باشد.
وی در خصوص اسم تیم در فصل جدید بازی‌ها افزود: این تیم با حمایت و نام هلدینگ استوناوند در بازی‌ها شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي اسماعيلي شنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۳

بی نهایت توانمند هست حسام حافظی
یه نیم فصل بودم اونجا ، لول بالایی داره با ارتباطات قوی

م.باوقار یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

فعالیتی بی نظیر برای تیم انجام میده ایشون . باهوش بالا و بامعرفت اقا حسام