کد خبر : 243446
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 10:41
-

یک رکورد جذاب برای باشگاه ریشه‌دار اصفهانی/ های‌جک چهارمین بازیکن از گیتی‌پسند به اروپا

یک رکورد جذاب برای باشگاه ریشه‌دار اصفهانی/ های‌جک چهارمین بازیکن از گیتی‌پسند به اروپا

تیم فوتسال گیتی‌پسند در آستانه صدور چهارمین بازیکن به لیگ‌های مطرح اروپایی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که در طول تاریخ ۱۳ساله خود غالبا در میان دو تیم اول جدول لیگ‌برتر فوتسال جای داشته و همواره نیز با تخصیص بودجه‌هایی در شان بازیکنان توانمند ایرانی به نوعی در جهت حفظ سرمایه‌های ملی گام برداشته، حالا در ترانسفرهای طلایی خود به اروپا نیز صاحب رکورد ارزشمندی شده است.

گیتی‌پسندی‌ها که در سال‌های ابتدایی تیمداری خود با مهیا کردن بستری مناسب، سپهر محمدی و حسین طیبی را راهی لیگ مطرح روسیه کرده‌اند، در سال گذشته سعید احمدعباسی را روانه تیم آلبالی والدپنیاس LNFS اسپانیا کردند و حالا خبر می‌رسد که محمدحسین درخشانی دیگر بازیکن ارزشمند ایرانی از این تیم اصفهانی به اوساسونا خواهد پیوست که این باشگاه را در زمینه رشد بازیکن به برندی قابل اعتنا تبدیل کرده است.

محمد کشاورز سرمربی جوان اما باتجربه اصفهانی‌ها قطعا نقش بسزایی در این اتفاقات داشته و با اینکه سال گذشته با موافقت در خصوص جدایی سعید احمد عباسی عملا قهرمانی را از کف داد اما خم به ابرو نیاورده است. مربی‌ای که به زعم کارشناسان فوتسال دنیا خود نیز شایسته حضور در لیگ‌های اروپایی بوده و حالا در آستانه جدایی بازیکن هم پست خودش از گیتی‌پسند است تا رویای ترانسفر اولین عقب‌گیر تخصصی ایرانی به مطرح‌ترین لیگ دنیا محقق شود.

این باشگاه اصفهانی که امسال همسو با سیاست‌های تیم‌ملی دست به جوانگرایی زده و باسابقه‌ترین تیم حاضر در لیگ ۱۴۰۲ فوتسال ایران نیز هست اکنون در سال انتخابی جام‌جهانی همسو با سیاست‌های تیم‌ملی ایران در مسیر موفقیت فوتسال ایران در جهان گام برمی‌دارد، به گونه‌ای که جدای از حضور بازیکنان جوانش در تیم‌ملی، ردپایش در لژیونر شدن ۳ملی‌پوش حاضر در تیم کنونی شمسایی مشهود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.