کد خبر : 243475
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 9:06
-

سرمربی مس در گفتگو با Fut5al :

برای تیم مدعی قهرمانی، قرعه توفیری ندارد/ عضو هیات‌مدیره در هم‌اندیشی شرکت کند، توهین است؟/ منتظر بازگشت کدخدایی از نیم‌فصل می‌مانیم

برای تیم مدعی قهرمانی، قرعه توفیری ندارد/ عضو هیات‌مدیره در هم‌اندیشی شرکت کند، توهین است؟/ منتظر بازگشت کدخدایی از نیم‌فصل می‌مانیم

تقی‌پور گفت: برای تیمی که مدعی کسب عنوان قهرمانی است، توفیری ندارد که چه هفته‌ای با چه تیمی بازی می‌کند با این حال من از قرعه‌ای که داریم راضی هستم.

اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: تمرینات بدنسازی و اردوی خوبی را در اردبیل انجام دادیم. به لحاظ آب و هوایی در بهترین شرایط در اردبیل و ارتفاعات جنگلی این مکان به اردو رفتیم و در جلسات تمرینی اصولی هوازی و تاکتیکی کار کردیم.

وی افزود: بازیکنان حرفه‌ای و تیم بزرگی داریم و جا دارد که بگویم واقعا با مدیریت آقای خطیبی و نصیری که ما را به خوبی حمایت کرده‌اند توانستیم از مدت زمان آماده‌سازی تیم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

سرمربی مس سونگون ورزقان در خصوص قرعه بدست آمده تیمش در مراسم قرعه کشی لیگ گفت: تیمی که مدعی‌ست مهم نیست که ابتدا با چه تیم‌هایی روبرو شود. هر بازی سخت است و هر بازی برای ما از همین ابتدا یک فینال است چون فقط یک هدف را دنبال می‌کنیم و تکلیف از الان مشخص است ولیکن از قرعه راضی هستم و برای ما بد نیست.

تقی‌پور در واکنش به انتقاد مدیرعامل گیتی‌پسند از عدم حضور مدیرعامل مس در نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌ها، متذکر شد: جایگاه من فنی است و نباید به این موضوع ورود کنم ولیکن می‌دانم مدیرعامل باشگاه به دلیل مشغله، آقای نصیری عضو هیات‌مدیره و مدیر تیم فوتسال را به جلسه فرستادند. ایشان مدیر اجرایی باشگاهی چون استقلال تهران بوده‌اند، حالا اینکه عضو هیات‌مدیره ما به جلسه مدیران آمده توهین است؟

او در خصوص پارگی رباط صلیبی حمزه کدخدایی نیز گفت: حمزه بازیکنی با اخلاق و در اختیار تیم است که واقعا از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم ولی مطمئنم با روحیه ای که دارد زود برمی‌گردد. ما به هم قول دادیم که در نیم‌فصل در تیم بازی کند. حمزه این اراده را دارد که خودش را برساند و کنار تیم بازی کند.

سرمربی مس سونگون در خصوص جدایی مهدی جاوید نیز خاطرنشان کرد: جاوید بازیکن بزرگی است و پارسال هم زحمت کشید. آنچه که میان او و باشگاه رخ داده را باید باشگاه ورود کند. ما هم انشاالله در تلاش هستیم که یک راس خوب بگیریم تا تعادل تیم را حفظ کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.