کد خبر : 243503
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 12:05
-

تقوی: قیمت بازیکنان جوان بی دلیل بالا رفته است/ برخی باشگاه ها توان پرداخت ورودی لیگ را ندارند

تقوی: قیمت بازیکنان جوان بی دلیل بالا رفته است/ برخی باشگاه ها توان پرداخت ورودی لیگ را ندارند

مدیر باسابقه فوتسال در نشست هم اندیشی به نمایندگی از مدیران باشگاه ها صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اکبر تقوی پیشکسوت فوتسال و سرپرست تیم سفیر گفتمان تهران به نمایندگی از باشگاه ها در نشست مدیران با رئیس فدراسیون فوتبال سخنرانی کرد.

تقوی با بیان اینکه فوتسال به حدی گستردگی دارد و شهرستان هایی تیم دارند که اسمشان هم نشنیدیم گفت: با این حال در خیلی از مسائل حقمان را نگرفتیم و به فوتسال دم دستی نگاه می کنند. به نحوی که اکثر تیم های قهرمان پس از چند سال منحل شدند.

وی خواستار برگزاری جام باشگاه های آسیا شد و از بالا رفتن قیمت بازیکنان هم گلایه کرد و گفت: الان فوتسال ما روی کاکل بازیکنانی می گردد که بی دلیل از تیم ملی کنار گذاشته شدند.اقبال اکثر باشگاه ها به این بازیکنان است و در فصل نقل و انتقالات هم بیشترین پول را این بازیکنان گرفتند اما چند بازیکن جوان قیمت هایشان را بالا بردند که این عامل باعث شده تا بازار نقل و انتقالات به هم بریزد و معتقدم این اتفاق خوشایند نیست.

تقوی همچنین از بالا بودن مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای ورودی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و مدعی شد برخی باشگاه ها توان پرداخت این مبلغ را ندارند.

همچنین سرپرست تیم سفیر گفتمان به نمایندگی از باشگاه ها خوستار  افزایش سهمیه جذب بازیکنان خارجی از سه به چهار یا پنج بازیکن شد که تاج قول مساعد داد در این خصوص اقداماتی صورت بگیرد.

تقوی همچنین به بسته بودن دایره مربیان در لیگ برتر اشاره کرد و مدعی شد باید شاهد حضور شمار بیشتری از مربیان در لیگ برتر باشیم و سازمان لیگ نیز با وضع قوانین دشوار برای مربیان، فرصت عرض اندام را از آنها نگیرد.

دیگر انتقاد تقوی به زیاد بودن تعطیلات لیگ برتر و لطمه ان به آماده سازی تیم ها و همچنین بالا رفتن هزینه های تیمداری بود که قرار شد در این خصوص بحث و تبادل نظر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.