کد خبر : 243482
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 10:13
-

مرتضایی:بودجه مان بیش از دو برابر پارسال است/بازیکنان با کیفیتی گرفتیم/ هدفمان حضور در جمع پنج یا شش تیم بالای جدول است

مرتضایی:بودجه مان بیش از دو برابر پارسال است/بازیکنان با کیفیتی گرفتیم/ هدفمان حضور در جمع پنج یا شش تیم بالای جدول است

رییس هیات مدیره باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد گفت: این تیم پارسال در رتبه دهم جدول لیگ قرار گرفت اما برای فصل آینده، قرار گرفتن در بین پنج یا ۶ تیم بالای جدول را هدف گذاری کرده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، غلامعلی مرتضایی افزود: بودجه‌ای که هیات مدیره باشگاه برای امسال تصویب کرده بیش از ۲ برابر پارسال است. همچنین برای جذب حامی مالی، دست باشگاه باز است و مانعی برای گرفتن تبلیغات روی لباس و اطراف زمین سالن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بودجه فرش آرا به عنوان بخش خصوصی، نسبت به باشگاههای دولتی کمتر است. در فوتبال نیز همین گونه است و بخش دولتی معمولاً دست بازتری دارد ولی بخش خصوصی اقتصادی‌تر حرکت می‌کند با ابن همه بودجه فرش آرا نسبت به پارسال افزایش یافته است و بازیکنان با کیفیتی را نیز به خدمت گرفتیم.

رییس هیات مدیره باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد با بیان اینکه فرش آرا تمرینات خود را شروع کرده است افزود: کادر فنی نیز با سرمربی جدید مشخص شده و تاکنون با سه بازیکن جدید قرارداد امضا شده است و با دیگر بازیکنان مورد نظر نیز در حال مذاکره هستیم.

مرتضایی افزود: فرش آرا، همیشه با بازیکنان گمنام کار کرده است و هر سال هم یک یا ۲ بازیکن به تیم ملی داده ایم. پارسال هم درست است که جایگاه خوبی کسب نکردیم و در رتبه دهم قرار گرفتیم اما ۲ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.