کد خبر : 243568
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 10:20
-

کشاورز:گیتی‌پسند برای جوانگرایی گام بلندی برداشته است/مطمئنم کار سختی پیش رو داریم

کشاورز:گیتی‌پسند برای جوانگرایی گام بلندی برداشته است/مطمئنم کار سختی پیش رو داریم

تیم فوتسال گیتی‌پسند برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست به جوان‌گرایی زده و برای نخستین بار تغییرات گسترده‌ای در تیم ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال گیتی‌پسند فصل گذشته با جمعی از بازیکنان باتجربه نتوانست مقام قهرمانی رقابت‌ها را بدست آورد. برهمین اساس مدیران این باشگاه برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفتند از جوانان استفاده کنند تا علاوه بر جوانگرایی در گیتی پسند اتفاق ویژه‌ای برای شاگردان کشاورز در فصل جدید لیگ برتر فوتسال رقم بخورد. البته این حوانگرایی بیشتر به دلیل پشتوانه خوب گیتیزن‌ها در رده‌های پایه است. به نظر می‌رسد کادرفنی تیم با توجه به رویکرد جدید خود قصد دارند بازیکنانی را از آکادمی گیتی پسند به رده بزرگسالان تیم اضافه کنند تا میانگین سنی بازیکنان به طرز چشمگیری کاهش یابد.

درهمین خصوص محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با رویکرد جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند، اظهار کرد: شرایط گیتی پسند نسبت به سال‌های دیگر متفاوت شده است. پایه و اساس این تیم درحال حاضر جوانگرایی است که به جز ۳ بازیکن با تجربه دیگر بازیکنان جوان هستند و میانگین سنی آنها ۲۵ سال است.

وی ادامه داد: طبق جلسه‌ای که با هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند داشتیم، به این جمع بندی رسیدیم تا برای اولین بار شاکله تیم را به صورت اساسی تغییر دهیم. از این اتفاق خوشحال هستم، راه درست را می‌رویم و جوانان نیاز به حمایت ما دارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه علاوه بر بازیکنان اصفهانی، یک‌سری بازیکن از آکادمی به جمع ما اضافه شدند، تصریح کرد: گیتی‌پسند در بحث جوانگرایی و استفاده از بازیکنان اصفهانی گام بلندی برداشته است که شرایط بهتر شده و نوید روزهای خوب را برای این تیم می‌دهد، اما مطمئنم کار سختی پیش رو داریم.

کشاورز افزود: گیتی‌پسند بهترین تیم‌های پایه را در کل کشور دارد و به این رده‌های سنی اهمیت می‌دهد. در آینده بازهم از بازیکنان آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه می‌کنیم، با این رویکرد هزینه‌های باشگاه کم خواهد شد و تیم‌های پایه قوی خواهند داشت.

وی در خصوص قهرمانی در لیگ برتر فوتسال، گفت: هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید و همه ما برای این موضوع تلاش می‌کنیم، اما اولویت میدان دادن به جوانان است. با اکثر بازیکنان جوان قرار داد طولانی مدت بستیم زیرا این بازیکنان بیشتر از پنج سال می‌توانند به گیتی‌پسند کمک کنند.

هواداران جوانان خوب گیتی پسند را حمایت کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه سال گذشته در لیگ برتر فوتسال چه مشکلاتی در تیم بود که انتظار دارید امسال رفع شود، اظهار کرد: سال گذشته تماشاگران در سالن‌ها حضور نداشتند که به تیم‌ها ضرر زد، البته در برخی سالن‌ها اجازه حضور تماشاگران داده شده بود که ما نفهمیدیم قضیه از چه قرار است. امیدوارم امسال علاوه بر تماشاگران آقا، بانوان و خانواده‌ها هم بتوانند در سالن حضور پیدا کنند، با این کار جو ورزشگاه هاهم بهتر خواهد شد.

کشاورز ادامه داد: از هواداران می‌خواهم تیم فوتسال گیتی‌پسند را حمایت کنند، این جوانان آینده درخشانی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.