کد خبر : 243605
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 13:00
-

مراکش؛ گربه سیاه ناظم‌الشریعه

مراکش؛ گربه سیاه ناظم‌الشریعه

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، پس از جدایی از عراق هدایت تیم ملی فوتسال کویت را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، پس از جدایی از عراق هدایت تیم ملی فوتسال کویت را برعهده گرفت. اولین تورنمنت رسمی محمد ناظم‌الشریعه با فوتسال کویت رقابت‌های عرب کاپ بود.

رقابت‌هایی که کویتی‌ها با ناظم‌الشریعه به بازی نهایی صعود کردند و سرمربی ایرانی به مانند دوره گذشته مقابل مراکش قرار گرفت. البته باید گفت تیم ملی فوتسال کویت در بازی نهایی مقابل مراکش شکست خورد تا روند ناکامی‌های محمد ناظم‌الشریعه مقابل مراکش ادامه داشته باشد. سال گذشته عراق به نتیجه ۳ بر صفر و امسال نیز کویت با نتیجه ۷ بر یک مغلوب مراکش شده بود.
سال جاری میلادی به واسطه در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ برای تیم‌های ملی سال خاصی است.

تیم ملی کویت که میزبان دوره گذشته جام ملت‌های فوتسال آسیا بود و موفق نشد مسابقات را با حضور در مراحل پایانی به آخر برساند، سرمربی برزیلی خودش را اخراج کرد و ناظم‌الشریعه را به عنوان سرمربی جدید خودش انتخاب کرد.

بدون هیچ شک و تردیدی مهم‌ترین هدف کویت با سرمربی ایرانی‌اش که در حال حاضر گرانقیمت‌ترین سرمربی فوتسال جهان محسوب می‌شود، صعود به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال است. بنابراین هر تورنمنتی که کویت با ناظم‌الشریعه تا پیش از آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا در آن حضور پیدا می‌کند، جنبه تدارکاتی دارد.

اتفاقی که البته رخ دادنش با توجه به پتانسیلی که کویت در اختیار دارد بسیار سخت است اما عملکرد ناظم‌الشریعه با تیم‌های تحت هدایتش در چند سال اخیر ثابت کرده است که او توانایی ایجاد تحول در تیم‌هایش و صعود به تورنمنت‌های معتبر را دارد.

موضوعی که باید دید سرمربی موفق ایرانی می‌تواند آن را با کویت هم تکرار کند یا اینکه ناظم‌الشریعه برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۶ که با تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا صعود کرده بود، در مسابقات سال ۲۰۲۴ حضور نخواهد داشت.

آیا جام جهانی فوتسال شاهد حضور گران‌ترین مربی دنیا در آن نخواهد بود یا ناظم‌الشریعه مسیر صعود را با کویت طی خواهد کرد؟

منبع:ایران ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.