کد خبر : 243620
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 9:25
-

لژیونر فوتسال زنان: دلیل دعوت نشدنم به تیم‌ملی را نمی‌دانم/ دستمزدها در اسپانیا بالا نیست

لژیونر فوتسال زنان: دلیل دعوت نشدنم به تیم‌ملی را نمی‌دانم/ دستمزدها در اسپانیا بالا نیست

بانوی لژیونر ایرانی تیم اتلتیکو اسپانیا گفت: در چند ماه اخیر به تیم ملی فوتسال زنان دعوت نشدم و دلیل آن را نمی‌دانم. از سوی دیگر هنوز قراردادم را با تیم اتلتیکو تمدید نکردم و از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد دارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، زهرا لطف‌آبادی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران عنوان بهترین سنگربان رقابت‌های چهار جانبه روسیه را در سال ۱۳۹۷ کسب کرد. او مدتی در تیم لیگ برتری مس رفسنجان بازی کرد و بعد از آن به تیم فوتسال اتلتیکو تورکال اسپانیا رفت؛ تیمی که موفق شد با درخشش این بانوی ایرانی از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک (برتر) صعود کند.

در لیگ دسته ۲ اسپانیا چهار گروه وجود داشت که در هر گروه ۱۴ تیمی بازی می‌کردند و قهرمانان و تیم‌های دوم هر گروه بالا آمدند و در پلی‌آف بازی کردند.

لژیونر فوتسال زنان پس از پایان مسابقات لیگ اسپانیا در گفت‌وگویی اظهار داشت: ابتدا به مدت ۶ ماه در تیم ساراگوسا در اسپانیا بازی می‌کردم و واقعا فصل بسیار سختی را از نظر مالی و فنی در این تیم سپری کردم. این تیم همواره در بیشتر بازی‌ها شکست می‌خورد و فشار زیادی روی ما بود.

وی افزود: تیم ساراگوسا به دلیل شکست‌های پیاپی از لیگ دسته یک به دسته دو سقوط کرد؛ اما با تیم اتلتیکو توانستم به لیگ دسته یک صعود کنم و شرایطم در این تیم بهتر بود.

لطف‌آبادی خاطرنشان کرد: هنوز قراردادم را با تیم اتلتیکو تمدید نکردم. هر چند از این تیم و نیز تیم دیگر پیشنهاد دارم. از تیم‌های ایرانی هم چون هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده پیشنهادی دریافت نکردم.

وی ادامه داد: الان درگیر مشکلات خانوادگی هستم و اگر سلامتی یکی از اعضای خانواده بازگردد حتما به اسپانیا برمی‌گردم. طبیعتا باید در ایران بمانم زیرا اولویتم در حال حاضر سلامتی خانواده‌ام است.

لژیونر فوتسال زنان عنوان کرد: در چند ماه اخیر به تیم ملی فوتسال زنان دعوت نشدم. دلیل آن را نمی‌دانم و نه از فدراسیون و نه سرمربی تیم برایم پیامی نیامده است. من هم پیگیر این موضوع نبودم.

وی یادآور شد: عملکردم در اسپانیا خیلی خوب بود و ما توانستیم تیم را از لیگ دو به یک ببریم. در دیدارهای مرحله پلی‌آف عملکرد قابل قبولی داشتم و توانستیم صعود کنیم. در حال حاضر لیگ اسپانیا هرچند جزو معتبرترین لیگ دنیاست، اما به عنوان شغل اصلی به بازی در لیگ نگاه نمی‌کنم. به همین دلیل دستمزدها هم خیلی بالا نیست.

لطف‌آبادی اضافه کرد: در ایران شرایط از نظر مالی بهتر است و اگر جایی قسمت باشد در آنجا بازی می‌کنم. تلاش می‌کنم تا به آن چیزی که می‌خواهم برسم زیرا در این راه جز با ایمان و تلاش کردن نمی‌توانید به چیزی برسید. در اسپانیا برخی از بازیکنان شغل دوم دارند و فوتسال بخشی از زندگی آنهاست؛ اما فصلی که گذشت برای من اینگونه نبود. چون در اسپانیا مدرک مربیگری و بدن‌سازی را گرفته بودم در انتهای فصل به عنوان مربی بدن‌سازی در اسپانیا فعالیت می‌کردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.