کد خبر : 243662
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 14:10
-

خطیبی:صحبت از گروکشی شیطنت دوستان بود/می‌خواستند نتوانیم از برخی تیم‌ها بازیکن بگیریم/در مدیریت نمره قبولی گرفتم

خطیبی:صحبت از گروکشی شیطنت دوستان بود/می‌خواستند نتوانیم از برخی تیم‌ها بازیکن بگیریم/در مدیریت نمره قبولی گرفتم

رسول خطیبی مدیرعامل سابق باشگاه مس سونگون که اخیرا هدایت تیم فوتبال مس کرمان را بر عهده گرفت در مورد دوران حضورش در مس صحبت هایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رسول خطیبی مدیرعامل سابق باشگاه مس سونگون که اخیرا هدایت تیم فوتبال مس کرمان را بر عهده گرفت در مورد دوران حضورش در مس صحبت هایی کرد.

صحبت از گروکشی شیطنت دوستان بود
رسول خطیبی در مورد اینکه در رسانه‌ها گفته می‌شد او بخشی از قرارداد بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون را به شرط تمدید قرارداد پرداخت می‌کرد و اینکه مهدی جاوید گفته بود خطیبی گروکشی می‌کند، خاطر نشان کرد: تیم مس فصل گذشته قهرمان شد و این صحبت‌ها به‌خاطر شیطنت برخی دوستان بود. برخی اوقات ممکن است پرداخت قراردادها دیرتر انجام شود. با این حال باشگاه موظف بود قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

می‌خواستند نتوانیم از برخی تیم‌ها بازیکن بگیریم
مدیرعامل پیشین باشگاه مس سونگون، این انتقادات را بی‌انصافی خواند و بیان کرد: ما بازیکنی داشتیم که از مس سونگون جدا شد و قرارداد او را به‌صورت کامل پرداخت کردیم. این حرف‌ها بی‌انصافی بود و به این خاطر مطرح می‌شد تا نتوانیم از برخی تیم‌ها بازیکن جذب کنیم. برای فصل جدید هم تیم بهتری نسبت به فصل گذشته داشتیم و نفراتی چون علی‌اصغر حسن‌زاده و حمید احمدی را به خدمت گرفتیم.

موفقیت‌ها باعث شد از من بخواهند در مس سونگون بمانم
وی در مورد مخالفت رستمی رئیس شرکت صنایع ملی مس ایران با استعفای او از مدیرعاملی باشگاه مس سونگون تصریح کرد: موفقیت‌هایی که در مس سونگون رخ داد، باعث شد دوستان بخواهند در این باشگاه فعالیت کنم. با این حال به مسئولان شرکت ملی مس گفتم به حوزه مربیگری برمی‌گردم که مشکل برطرف شد.

در مدیریت نمره قبولی گرفتم
سرمربی مس کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا به کارنامه مدیریت خودش نمره قبولی می‌دهد یا خیر، بیان کرد: مس سونگون در هشت رشته فعالیت می‌کرد و در همه آنها موفق بود. تیم‌های فوتسال و شمشیربازی قهرمان شدند و در تکواندو به نایب قهرمانی رسیدیم. در دوومیدانی رتبه سوم لیگ را کسب و در فوتبال به یک صعود کردیم. تیم والیبال ما در سال اول، به مرحله پلی‌آف راه یافت. به نظرم این نتایج نمره قبولی بود و به لطف خدا کارنامه خوبی به‌عنوان یادگار برای مردم ماند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.