کد خبر : 243783
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 13:38
-

جشن قهرمانی بارسا با هت‌تریک (عکس)

جشن قهرمانی بارسا با هت‌تریک (عکس)

تیم فوتسال بارسلونا به قهرمانی در رقابت‌های لیگا ناسیونال اسپانیا رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم فوتسال بارسلونا که برای کسب قهرمانی در مسابقات فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگا ناسیونال اسپانیا باید در سه بازی فینال به برتری می‌رسید، توانست در سه دیدار پیاپی مقابل تیم خاین به برتری دست پیدا کند و برای سومین سال پیاپی در این رقابت‌ها صاحب جام شود و در زمین حریف خود جشن بگیرد.

فوتسالیست‌های بارسلونا با وجود اینکه در پایان هفته سی‌اُم مرحله گروهی لیگا ناسیونال پایین‌تر از پالما و یاران حسین طیبی و مسلم اولادقباد قرار گرفتند، اما توانستند با راهیابی به دور پلی‌آف، تا فینال برسند و حریف تیم خاین شوند و با عبور از سد این تیم برای هفتمین بار در تاریخ خود به قهرمانی دست پیدا کنند.

تیم فوتسال بارسلونا با شکست تیم‌های والدپنیاس و اینتر موویستار به فینال رسید و خاین نیز بعد از رسیدن به رتبه چهارم در دور گروهی، در مراحل یک‌چهارم و نیمه نهایی پلی‌آف از سد تیم‌های مدعی قهرمانی ال‌پوزو موریسا و پالما مایورکا به دیدار پایانی راه یافت که در نهایت آبی اناری‌ها سد راهشان شدند.

بارسلونا که در دو دیدار ابتدایی فینال لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به دو برد خانگی با نتایج پرگل ۳ بر ۲ و ۵ بر ۲ رسیده بود، در سومین مسابقه در زمین تیم خاین نیز توانست به پیروزی ۵ بر ۲ دست پیدا کند تا قهرمان فصل ۲۳-۲۰۲۲ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.