کد خبر : 244069
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 14:24
-

لک: جاوید به درخواست خودش به کراپ الوند آمده بود/ او مسیر جذب نقل‌وانتقالات ما را تغییر داد

لک: جاوید به درخواست خودش به کراپ الوند آمده بود/ او مسیر جذب نقل‌وانتقالات ما را تغییر داد

سرمربی کراپ الوند گفت که ملی‌پوش سابق فوتسال ایران با درخواست خودش با این باشگاه قرارداد بسته بود که در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رضا لک درباره وضعیت تیم فوتسال کراپ الوند برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: قیمت بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات چند برابر شد و خرید بازیکن بسیار سخت بود. ما بودجه مشخصی داریم و از لحاظ مالی تیم پنجم یا ششم جدول هستیم. بازیکنان موردنظرمان که به کراپ الوند پیوستند یا قرارداد خود با باشگاه را تمدید کردند، پیشنهادهای مالی بهتری داشتند.

وی در مورد پیوستن مهدی جاوید به باشگاه کراپ و جدایی زودهنگام وی تصریح کرد: جاوید به ما گفت قصد رفتن به تبریز را ندارد. ما با او قرارداد بستیم و سپس فهمیدیم قرارداد ثبت‌شده‌ای در فدراسیون امضا کرده است. جاوید سه هفته کنارمان تمرین کرد و وقتی به اردوی جزیره کیش رفتیم، به‌خاطر درگیری ذهنی که برای شرایط رضایت‌نامه خودش با مس داشت، در تمرینات حاضر نشد.
سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند با انتقاد از ستاره پیشین نماینده قزوین بیان کرد: با اینکه جاوید قول داده بود کارهای صدور رضایتنامه خودش را پیگیری کند، مدیران کراپ بودند که در حال پیگیری ماجرا بودند. او سپس پای مذاکره با مس سونگون رفت و به این تیم بازگشت. قراردادی که جاوید با ما بست، به درخواست خودش امضا شد. او ما را تا روزهای آخر نقل‌وانتقالات نگه داشت و مسیر جذب بازیکن کراپ را هم تغییر داد.

لک درباره درگیری جاوید و مهران عالیقدر در اردوی تیم کراپ در جزیره کیش خاطرنشان کرد: درگیری نه، اما بحثی میان این دو نفر رخ داد که جاوید هم بدش نمی‌آمد! عالیقدر هم از تمرینات کنار گذاشته شد و دو هفته است که در تمرینات حضور ندارد. ما اصرار نکردیم و جاوید به خواست خودش به کراپ الوند آمد. این بازیکن برای قرارداد خودش از مسئولان کراپ الوند پول گرفته است و پرونده‌اش در کمیته وضعیت پیگیری خواهد شد.
وی در مورد هدفی که کادر فنی کراپ الوند برای این تیم در فصل جدید لیگ برتر ترسیم کرده است، اظهار داشت: افزایش رقم قراردادها هم باعث شد با افزایش صد درصدی قرارداد برخی بازیکنان هم نتوانیم آنها را در کراپ نگه داریم. قرعه بسیار سختی داریم و در هفته‌های دوم و چهارم با مس سونگون و گیتی‌پسند بازی داریم. کراپ طی دو سال گذشته در رتبه سوم جدول ایستاد و دنبال ارتقای این جایگاه هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.