کد خبر : 244162
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 12:13
-

عجایب فوتسال ایران؛ مشخص شدن تکلیف دو تیم در فاصله ۱۳ روز مانده به آغاز لیگ برتر

عجایب فوتسال ایران؛ مشخص شدن تکلیف دو تیم در فاصله ۱۳ روز مانده به آغاز لیگ برتر

با به فروش رسیدن سهمیه تیم‌های زندی بتن کلاردشت و قند کاترین آمل، تکلیف تیم‌های لیگ برتری مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در فوتسال ایران به وجود آمدن تیم‌های جدید و از بین رفتن آن‌ها در یکسال اصلا موضوع عجیبی نیست. این اتفاق بارها و بارها رخ داده و هیچ اثری هم از آن تیم مفقود شده نیست.

این موضوع دلایل بسیار زیادی مانند ورود افراد فوتسالی طمع‌کار و دلال به این تیم‌ها و خیلی دیگر از موارد دیگر دارد که نمی‌خواهیم در اینجا به آن بپردازیم اما نکته اصلی این اتفاق این است که فوتسال از این آمدها و رفتن‌ها ضررهای بسیاری کرده است.

این اتفاق که تقریبا هر سال رخ می‌دهد، امسال هم دوباره تکرار شد؛ البته این بار برای دو تیم. تیم‌های فوتسال زندی بتن کلاردشت و قند کاترین آمل که عمر این باشگاه‌ها خیلی کم بود، امسال تصمیم گرفتند که دیگر تیم‌داری نکنند.

آن‌ها حالا ۱۳ روز مانده به شروع لیگ جای خود را به ترتیب به نمایندگان تهران و کرج دادند. نکته جالب اینجاست که هنوز اسم این تیم‌ها، سرمربی و بازیکنان آن‌ها هم مشخص نشده است.

بدون شک این نوع از تیم‌داری را فقط در فوتسال ایران می‌توانیم ببینیم. یعنی شما اگر پولدار باشید، می‌توانید در یک روز یک تیم لیگ برتری خریداری کنید و به بالاترین سطح این رشته برسید. در این میان به ارگان یا شخصی هم نمی‌توان خرده گرفت چرا که قوانین خاصی در این خصوص وضع نشده و نمی‌توان از کسی انتظار داشت تا تیم‌ها را وادار به ماندن در این رشته کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.