کد خبر : 249645
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 22:35
-

کشاورزی: قرار نبود ما برنده بازی باشیم/ از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم

کشاورزی: قرار نبود ما برنده بازی باشیم/ از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه مسائل غیرفنی و داوری را عامل شکست تیمش در ساری دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سعید کشاورزی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست در خانه حافظ ساری گفت: در نیمه اول بازی خوبی مقابل تیم حافظ انجام دادیم و به خوبی بر بازی مسلط بودیم و موفق شدیم با دو گل برتری به رختکن برویم و اگر کمی با دقت تر بودیم فرصت های بسیار خوبی هم داشتیم تا با اختلاف بیشتری پیش بیفتیم. در همان نیمه اول تیم داوری با سوتهای خود و تصمیماتی که در صحنه های مشکوک میگرفت تمرکز تیم ما را بر هم زد و کوچکترین برخوردی از سوی بازیکنان ما خطا اعلام می شد و دو پنالتی نقطه دوم به حریف داده شد که توسط دروازبان ما مهار شد. 

 در نیمه دوم شرایط بدنی تیم حافظ افت کرده بود و به دلیل محدودیت بازیکنانشان در این زمینه بر حریف برتری داشتیم اما توقف های پرتعداد بازی با همراهی تیم داوری به بهانه خشک کردن زمین فرصت استراحت کردن را به تیم میزبان می داد. فشار تماشاگران و سوتهای داور بر علیه تیم ما کار را برای ما سخت کرده بود و از ترس خطا کردن نمی توانستیم به بازیکن حریف نزدیک شویم و هر برخوردی با سوت همراه می شد. در نهایت هم در فاصله دو‌ دقیقه به پایان بازی خطای ششم و پنالتی تبدیل به گل شد تا از حریف عقب بیفتیم. در لحظات پایانی هم پاورپلی کردیم و موقعیت های خوبی بدست اوردیم که تبدیل به گل نشد هر چند که من اعتقاد دارم در ان لحظات داور باید به دلیل خطای هند بازیکن حریف پنالتی اعلام میکرد که متاسفانه اتفاق نیفتاد و بازنده بازی شدیم. 

ما لحظاتی قبل از بازی متوجه شدیم داورانی که پیشتر توسط فدراسیون به عنوان داور این بازی معرفی شده بودند جابجا شده بودند. 

اتفاقاتی در سالن مسابقه از قبل بازی تا عملکرد داوری شاهد بودیم که مشخص بود قرار نیست تیم حافظ برای بار هفتم ببازد و همه مسایل غیرفنی دست به دست هم داده بود تا ما بازنده بازی باشیم.

در هفته های گذشته ما هیچگاه نسبت به داوری صحبتی نکردیم و معتقدم داوران هم مانند بازیکنان روز‌ خوب و بد دارند ولی شرایط امروز به گونه ای بود که شرایط عادلانه ای بر بازی حاکم نبود و این موضوع فقط از حیث داوری نبود و خود داوران هم تحت تاثیر همین شرایط بودند. فقط امیدوارم عاملان این شرایط امشب راحت بخوابند. 

وی افزود: در پایان برای طاها مرتضوی بازیکن با اخلاق تیم حافظ که مصدومیتش در طول بازی باعث ناراحتی و نگرانی شد ارزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه سریعتر در میدان مسابقه حاضر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.