کد خبر : 261992
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 9:56
-

ال کلاسیکو با طعم متفاوت!

ال کلاسیکو با طعم متفاوت!

ال کلاسیکوی فوتسال با طعمی متفاوت اکران می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در شرایطی فردا برگزار می شود که در یکی از مهم ترین دیدارها تیم های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پورشریفی تبریز با هم روبرو می شوند. با توجه به مسجل شدن قهرمانی گیتی پسند، تقابل دو تیم نه برای کسب عنوان اولی بلکه با انگیزه های متفاوت دیگری است که همچنان تقابل دو تیم را دیدنی می کند.

در یک سوی میدان مس سونگون قرار دارد. مسی ها با چندین انگیزه به میدان می آیند. اول اینکه شکست بازی رفت را جبران کرده و نشان دهند که با وجود از دست دادن قهرمانی، همچنان رقیبی جدی برای گیتی پسند هستند. پاره کردن نوار شکست ناپذیری تیم اصفهانی و مانع شدن برای رکورد یک فصل نباختن نیز انگیزه دیگر این تیم است. مس همچنین جایگاه دومی خود را نیز در خطر می بیند و پیروزی در این بازی خیال لاله های نارنجی را از کسب نایب قهرمانی راحت می کند.

برای بی غم نیز پیروزی در این بازی اهمیت خاصی دارد. هم جبران شکست های اخیر و محکم کردن جای پای خود و هم شکست دادن تیمی که سابقه مربیگری در آن را دارد.

همچنین چندین بازیکن مس مثل حمید احمدی، مهدی جاوید، مرتضی عزتی، محمد شجری ، فرهاد فخیم و … هم سابقه حضور در گیتی پسند را دارند که تقابل با تیم سابقشان برای آنها با اهمیت است.

از سوی دیگر مهدی جاوید گرچه اختلافی چهارگله با نفر اول گلزنان لیگ دارد اما هم به دنبال کسب آقای گلی است و هم بالا بردن آمار گل های خود و البته درخشش در ال کلاسیکو و خودنمایی برای مربیان تیم ملی که او را به اردوی های آتی دعوت نکردند.

در سمت مقابل گیتی پسند برخلاف تصور بی انگیزه نیست. تقابل با رقیب سنتی به خودی خود برای اصفهانی ها حائز اهمیت است. آنها بازی رفت را بردند و برای پیروزی در بازی برگشت انگیزه دارند. با توجه به اینکه درخواست گیتی پسند از مس برای برگزاری این بازی در اصفهان از سوی تبریزی ها رد شد تا جشن قهرمانی گیتی پسند زودتر برگزار شود ، تلافی این بی توجهی نیز انگیزه اصفهانی ها را دو چندان می کند.

شاگردان کشاورز در ۲۵ بازی قبلی به طور شگفت انگیزی نباختند و با ۲۴ برد و یک پیروزی در آستانه خلق رکورد یک فصل بدون شکست هستند اما گام آخر آنها بسیار دشوار است و آنها با انگیزه ثبت این رکورد به میدان می روند.

آقای گلی درخشانی یا کریمی نیز در این بازی تثبیت می شود. درخشانی با ۲۲ گل و کریمی با ۲۰ گل بیشترین شانس برای تصاحب آقای گلی دارند و در بازی با مس به دنبال این مهم هستند.

بازیکنان سابق مس که اکنون در گیتی پسند هستند نیز انگیزه دو چندانی برای این بازی دارند. محمدرضا سنگ سفیدی، علیرضا عسگری و … از جمله بازیکنان سابق مس در ترکیب گیتی پسند هستند.

ال کلاسیکو اما دو غایب سرشناس هم دارد. یکی علی اصغر حسن زاده از مس سونگون که با اجازه باشگاه و از دو هفته قبل به دلیل رسیدگی به مسائل شخصی از تیم جدا شد و دیگری علیرضا رفیعی پور بازیکن گیتی پسند که پس از مسجل شدن قهرمانی این تیم، راهی لیگ عراق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.