کد خبر : 261997
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 10:47
-

رقابت عجیب برای سکوی دومی تا دوازدهمی/ هر ۷ بازی هفته پایانی حساس شد

رقابت عجیب برای سکوی دومی تا دوازدهمی/ هر ۷ بازی هفته پایانی حساس شد

پرونده این فصل لیگ برتر فوتسال فردا بسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با برگزاری ۷ بازی طی فردا، پرونده این فصل از لیگ برتر فوتسال بسته می شود. در بازی های فردا رقابت برای جایگاه دوم تا دوازدهمی داغ خواهد بود. بازی های فردا از ساعت ۱۶ برگزار می شود که مروری بر آنها خواهیم داشت:

مس سونگون- گیتی پسند

درباره این بازی به تفصیل در اینجا نوشته ایم اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گیتی پسند برای بالا بردن اختلاف امتیازی خود با مس سونگون و مانع شدن برای نایب قهرمانی مس به پیروزی فکر می کند و مسی ها نیز برای جبران شکست دور رفت، مانع شدن برای ثبت یک فصل نباختن گیتی پسند و تثبیت جایگاه دومی خود پای به این میدان می گذارند.

ایرالکو اراک- گهرزمین سیرجان

ایرااکو در دو هفته اخیر با دو پیروزی درخشان مقل مس سونگون و سفیر گفتمان جان گرفته است. شاگردان خوراکچی حالا به شکست تیم سوم جدول فکر می کنند تا پایانی خوش در خانه داشته باشند. بازی رفت دو تیم در سیرجان با تساوی به پایان رسید. در سمت دیگر گهرزمین امیدوار است با پیروزی در این بازی و شکست مس در ال کلاسیکو به رده دوم صعود کرده و نایب قهرمان شود. ایرالکو اگر ببازد شاید به رده دوازدهم برود اما با پیروزی قطعا یازدهم می شود.

فرش آرای مشهد- سن ایچ ساوه

یکی از جذاب ترین بازی های هفته پایانی است. اختلاف یک امتیازی دو تیم حساسیت این بازی را دو چندان کرده است. سن ایچ شانس قرار گرفتن در رده چهارم و فرش آرا در رده پنجم را دارد. پیروزی هر کدام از این دو تیم جایگاه آنها را از پنجم پایین تر نمی برد و تیم بازنده احتمال دارد تا رده نهم یا دهم سقوط کند.

شهرداری ساوه – پالایش نفت بندرعباس

یک تساوی شاگردان بزوال را در فینال میانه جدول در رده چهارم میخکوب می کند اما شکست بندری ها شاید با توجه به نتایج سایر تیم ها و تفاضل گل این تیم را یک پله به پایین تر بفرستد و هم شهرداری ساوه را تا حداقل جایگاه ششم بالا خواهد برد. تساوی هم نتیجه مناسبی برای بندری هاست و اصلا مورد پسند پدیده نیم فصل دوم لیگ برتر یعنی شهرداری ساوه نیست.

فولاد زرند- سفیر گفتمان

چهارمی در مشت سفیری ها بود اما در سه بازی اخیر خود که دو تا در خانه بود تنها دو امتیاز دشت کردند اما آنقدر اندوخته دارند که هنوز هم شانسشان برای پنجمی کم نیست. این تیم همانقدر که احتمال دارد پنجم شود احتمال دهم شدن در لیگ را هم دارد. همه چیز بستگی به بازی نسبتا دشوار آنها در زرند مقابل فولاد را دارد. فولادی ها با پیروزی در این بازی و شکست خوردن ایرالکو می توانند به رده یازدهم بروند و مساوی هم دردی از این تیم دوا نمی کند.

آنا صنعت پاسارگاد قم- مقاومت البرز

مقاومت سقوط کرده و برای اعاده حیثیت به قم می آید اما قمی ها بسیار به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند. شاگردان حسین صبوری این شانس را دارند که تا رده پنجم صعود کنند و شاید هم تا رده دهم سقوط کنند به همین خاطر با همه حواشی اطراف تیم فعلا تمام حواس خود را معطوف به سه امتیاز این بازی کرده اند تا پایانی خوش در لیگ داشته باشند.

حافظ مازندران- کراپ الوند

حافظ در هفته های اخیر اصلا چهره یک تیم سقوط کرده را نداشته و بعید است در خانه به کراپ باج بدهد. کراپی ها که با محمدرضا کریمی در دو هفته اخیر چهار امتیاز دشت کردند شانس کمی برای حضور در رده پنجم دارند اما برای ششمی ناامید نیستند. این تیم اگر در ساری پیروز نشود احتمالا با حضور در رده دهم جدول فصل کابوس وار خود را خاتمه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.