کد خبر : 262027
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 14:22
-

مظفر: از ۲۰۲۵ انقلاب بزرگی در فوتسال زنان رخ می‌دهد/ منابع انسانی ایران استثنایی است

مظفر: از ۲۰۲۵ انقلاب بزرگی در فوتسال زنان رخ می‌دهد/ منابع انسانی ایران استثنایی است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال زنان گفت: در سال ۲۰۲۵ فیفا جام جهانی فوتسال را برگزار می‌کند و تحول و انقلاب عظیمی در آن ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،شهرزاد مظفر در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری فوتسال زنان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی چون فرشته کریمی و آرزو صدقیانی زاده و عزیزانی که در فوتسال و فوتبال پایه کار می‌کنند، در این کلاس حضور دارند و خیلی از سطح کلاس راضی هستم و سعی ما بر این است در مربیگری نسل‌سازی کنیم. چه بهتر نسل‌سازی ما در آینده از بازیکنانی باشد که در در سطح جهانی بازی کردند. این بچه‌ها دو طلای آسیا را دارند و آینده فوتسال ما با آنها تضمین می‌شود.

وی افزود: در طول دوره کلاس مربیگری، حسین خبیری لطف کرد و به ما سر زد و همچنین میرشاد ماجدی و مجید جلالی نیز حضور داشتند. بچه‌ها خیلی انرژی گرفتند. در مدتی که در کویت بودم، فهمیدم که چه جواهراتی در ایران داریم و منابع انسانی ما استثنایی است. چه گنجی داریم و درست قدر آن را نمی‌دانیم. در سال ۲۰۲۵ فیفا جام جهانی فوتسال را برگزار می‌کند و تحول و انقلاب عظیمی در آن ایجاد می‌شود. اگر از الان به فکر آن نباشیم جا می‌مانیم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال زنان گفت: درآمدهای فوتسال زنان با مردان قابل قیاس نیست و این درآمدها نباید معنا دار باشد و خیلی زیاد است. در شان تیمی که دو قهرمانی آسیا دارد، نیست که این مبالغ را بگیرند. توجه به فوتسال زنان بهتر شده است. پخش تلویزیونی حلقه گمشده ورزش زنان است. در کویت هم مشکل منابع انسانی داریم و بازیکن واقعا نداریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.