کد خبر : 262024
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 14:18
-

کریمی: تا ۶ سال دیگر می‌توانم برای تیم ملی فوتسال زنان بازی کنم

کریمی: تا ۶ سال دیگر می‌توانم برای تیم ملی فوتسال زنان بازی کنم

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: هنوز تا ۶ سال دیگر می توانم بازی کنم و دوست دارم مفید باشم اما اگر کادرفنی تشخیص بدهد که نمی‌توانم بازی کنم، باید به تدریج آن را کنار بگذارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرشته کریمی در حاشیه کلاس مربیگری سطح ۲ فوتسال آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با احترام به همه اساتید وقتی اسم شهرزاد مظفر برای تدریس می‌آید با اینکه ۱۵ سال شاگرد او بودم اما در این کلاس شرکت کردم. بعد از لیگ آسیب داشتم و بهترین زمان بود تا سطح علمی خود را در فوتسال بالا ببرم. بازیکنان باید از لحاظ علمی فوتسال را بشناسند و باید یک سری آموزش‌ها را ببینند. در فوتسال زنان سطح پایه نداریم.

وی افزود: پیشینه فوتسال زنان خوب است زیرا ما دو قهرمانی آسیا کسب کردیم و لیگ‌های فوتسال زنان از ۱۳۸۵ شروع شد. ما می‌توانیم به نحو احسنت از این نیروها استفاده کنیم. کمبود مربی در فوتسال داریم و ایران سرشار از استعداد است. وفتی وارد فوتسال شدم، ۱۴ سالم بود و با بازیکنان ۳۰ ساله بازی می‌کردم زیرا رده سنی در آن زمان وجود نداشت.

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: تا ۶ سال دیگر می‌توانم بازی کنم. دوست دارم مفید باشم و بازی کنم و اگر کادر تشخیص بدهد که نمی‌توانم بازی کنم، بازیگری به تدریج کنار می‌گذارم. تمام تلاشم را می‌کنم تا چیزهایی که با علم روز یاد گرفتم به دیگران انتقال دهم. در بخش آموزش وجود شهرزاد مظفر خیلی خوب بود. این کلاس‌ها به نفع ما و فوتسال زنان ایران است. عرصه مربیگری تا بازیکنی خیلی متفاوت و از زمین تا آسمان است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.