کد خبر : 262101
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 18:28
-

هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال؛

پایان مس به “من به اینا نمی‌بازم” گیتی‌پسند/ سومی گهرزمین در دومین سال حضور در لیگ‌برتر/ سن‌ایچ با تفاضل، چهارمی بندری‌ها را مصادره کرد+ جدول

پایان مس به “من به اینا نمی‌بازم” گیتی‌پسند/ سومی گهرزمین در دومین سال حضور در لیگ‌برتر/ سن‌ایچ با تفاضل، چهارمی بندری‌ها را مصادره کرد+ جدول

هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی مس سونگون در الکلاسیکوی ایرانی مقابل گیتی‌پسند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد که در حساس ترین آنها مس از گیتی‌پسند اصفهان که قهرمانی را چند هفته قبل بدست آورده بود میزبانی می‌کرد.

در این بازی موسوم به الکلاسیکوی فوتسال ایران، ابتدا گیتی‌پسند دو بار از حریف خود در خانه پیش افتاد اما مس با انگیزه فراوان خود توانست به بازی برگشته و پس از جبران گل‌های خورده، به گل سوم و سه امتیازی خود دست پیدا کند. حمید بی‌غم با این حسن ختام که دل هواداران مسی را بدست آورد توانست عنوان دومی خود را در رقابت با گهرزمین سیرجان حفظ کند و مانع از رکورد قهرمانی بدون شکست گیتی‌پسند شود. در این بازی آقای گلی محمدحسین درخشانی در لیگ امسال قطعی شد.

در اراک تیم حسین افضلی که با ارائه فوتسالی منطقی توانسته بود از تک گل خود تا ۱۳ثانیه به پایان محافظت کند، از روی یک ضربه خطا و تاکتیک غافلگیر کننده ایرالکو دروازه خود را گشوده دید تا با تساوی یک بر یک عنوان جذاب سومی خود را در لیگ‌برتر امسال جشن بگیرد.

در ساوه تیم پدیده پالایش نفت بندرعباس در شرایطی که اولین گل را مقابل شهرداری ساوه به ثمر رساند، برخلاف جریان بازی دو گل دریافت کرد تا برای دفاع از چهارمی خود به آب و آتش بزند. تیم بزوال در ۱۳ثانیه به پایان صاحب پنالتی نقطه دوم شد که زدن این ضربه با پرتاب بطری‌های آب با تاخیر انجام شد و در نهایت راهی به گل نیافت. با این نتیجه و پیروزی سن‌ایچ در مشهد، دیگر تیم ساوجی لیگ توانست جایگاه چهارم را بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پالایش نفت بندرعباس تصاحب کند. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.